Asuntohakemus 0

Asiakaspalvelu

020 334 443

Avoinna ma-to klo 8-18 ja pe 9-16

Vuokraus ja myynti

Mikonkatu 7, 00100 Helsinki

Avoinna ma-pe klo 8-20 ja la 10-16

faksi 0201 34 4353

Vuokra-asunnot

Puh. 020 334 443 ja 0201 344 301

asiakaspalvelu@sato.fi

Omistusasunnot

Puh. 0201 34 4449

asuntomyynti@sato.fi

Pääkonttori

Panuntie 4

PL 401, 00601 Helsinki

Avoinna ma-to klo 7.45-17 ja pe klo 7.45-16.15

Vaihde 0201 34 4000

Fax 0201 34 4355

Hallituskatu 20

PL 15, 90101 Oulu

Puh. 020 334 443

Faksi 0201 34 4382

Vuokra- ja omistusasunnot

Puh. 0201 34 4400

Faksi 0201 34 4385

Avoinna ma-pe klo 8-16

asuntopalvelu.oulu@sato.fi

Satakunnankatu 18 B

33210 Tampere

Puh. 020 334 443

Faksi 0201 34 4459

Vuokra-asunnot

Puh. 0201 34 4470

Faksi 0201 34 4459

Omistusasunnot

Puh. 0201 34 4464

Faksi 0201 34 4459

Avoinna ma-pe klo 8-16

asuntopalvelu.tampere@sato.fi

Brahenkatu 20

PL 669, 20101 Turku

Puh. 020 334 443

Faksi 0201 34 4179

Vuokra- ja omistusasunnot

Puh. 0201 34 4190

Faksi 0201 34 4179

Avoinna ma-pe klo 8-16

asuntopalvelu.turku@sato.fi

SATO Corporation

ul. Professora Popova 37A

g. St Petersburg

RUSSIAN FEDERATION

197022

Puh. +792 177 01 032
(palvelu englanniksi ja venäjäksi)

rent@satodom.ru

Kehuja ja kinkkisiä tilanteita

Terveisiä asiakkailta

Iloisia asiakaspalautteita

Kyselemme asiakkailta palautetta asiakaskohtaamisista muun muassa SATOn Asiakaspalveluun soitetun puhelun jälkeen. Tässä muutamia mukavia mielipiteitä:

"Koin puhelinpalvelun ystävälliseksi, yksilölliset tarpeeni huomioon ottavaksi ja kiireettömäksi. Yllätyin positiivisesti palvelun tasosta!" 4/14

"Sain kattavan vastauksen ei-niin-helppoon kysymykseeni." 8/14


"Hyvin hoidettu asiakkaan ongelma. Ja tosi hyvällä mielin. Siitä 100 pojoa." 5/14

"Koen että minut on huomioitu ihmisenä eikä vain ns. Numeroina. Lisäksi olette joustavia mikä vähentää pelkoa ja stressiä. Minulle tämän asunnon saaminen oli erittäin tärkeää jotta voin myös työllistyä. Olen onnellinen siitä että olette huomioineet myös elämän tilanteeni!" 6/14

"Ystävällinen puh.vastaanottaja,vaikka olin tuohtunut itse.:-D" 5/14

"Iloinen ja miellyttävä naishenkilö puhelimessa <3"4/14

"Asiakaspalvelussa on rauhallista ja kohteliasta palvelua ja asiani ovat selvinneet." 7/14

"Asiakaspalvelunne oli hyvän tuulista ja osaavaa. Olen ollut SATOn tyytyväinen asiakas jo puolitoista vuotta, ja olen suositellut yhtiötä asuntoa etsiville ystävilleni. Helposti paras vuokrayhtiö jonka kirjoilla olen oulussa asunut. Tähän mennessä en ole purnaamisen aihetta keksinyt. :)" 6/14

"Asioiden hoito on selkeää, nopeaa, ystävällistä ja iloista.Tekemisen meininki." 7/14

"Myyntineuvottelija oli pätevä työssään!" 4/14

"Oli hyvä asiakaspalvelu eikä tarvinnut kauaa puhelimessa odottaa jonottamassa. Hyvä, että teillä ei ole käytössä ärsyttäviä puheentunnistajia, joille pitää sanella asiansa. Aina oikea ihminen automaatin voittaa!" 7/14

Soukanniementien asukkaat tykkäävät uudesta kotitalostaan

"Meidän uusi asuntomme on todella laadukas."

 

Espoon Soukkaan keväällä 2014 valmistunut matalaenergiatalo Soukanniementie 1 sai sisäänmuuttokyselyssä hienot arvosanat sekä laadusta että SATOn palvelusta. Alla muutamia avoimia palautteita asukkailta:

"Palvelu on ollut alusta lähtien asiantuntevaa ja ystävällistä ja asunto on uusi ja korkealuokkainen. Lisäksi Sato on huolehtinut pihan istutuksista ja ympäristöstä kiitettävästi."

"Asunto on todella kiva ja upea sijainti."

"Asuntoiden korkea ja laadukas varustelutaso, kohtuulliset vuokrat ja luotettava, hyvämaineinen vuokranantaja. Myös asuntojen saannin helppous sekä ystävällinen välittäjä jättivät taas positiivisen kuvan Satosta."

"Olemme todella tyytyväisiä isoon terasiimme. Erikoista suunnittelua ja korkeatasoista osaamista osoittaa koko taloyhtiön alueen tarkastelu."

---

Palautteissa iloittiin kovasti myös kivasta pihasta ja hienoista istutuksista, mutta pohdittiin läpikulkuliikenteen haittoja. Palautteet on viety eteenpäin ja ongelmaan pohditaan ratkaisua.

Aina on varaa parantaa

Kaikki palaute on tärkeää, jotta voimme parantaa asiakkaidemme kokemusta kodistaan ja asioinnista SATOn kanssa. Tässä muutamia harmistuneempia palautteita vastauksineen:

"Tyhmä että hakemusta ei voi itse muokata netissä." 7/14
Kehitämme jatkuvasti nettipalveluitamme ja hakemuksen muokkaaminen sato.fi:n kautta on parhaillaan työn alla.

"En saanut asiaani hoidettua puhelimitse. Vuokrasopimuksen purku ei onnistunut ja jäi ihmetyttämään vuokra sopimuksen purku aika kun ei olekaan kuukauden?" 5/14
Vuokra-asunnon irtisanominen onkin lähes ainoa asia, jota ei voi puhelimitse hoitaa. Irtisanomiseen tarvitaan aina allekirjoitus - joko kynällä paperille tai sitten pankkitunnusten avulla sähköisesti.
Lisätietoa asunnon irtisanomisesta »

"Netti tilaus ilmais tapahtumaan ei onnistunut!" 4/14
Monet asiakastapahtumamme ovat suosittuja ja joskus on oltava vikkelä lippuja tilatessaan. Jos sato.fi ei syystä tai toisesta taivu yhteistyöhön, kannattaa aina soittaa asiakaspalveluumme (p. 020 334 443) ja pyytää apua.

"Omituinen vaatimus täysien henkilötietojen luovuttamisesta verkossa jo hakemusta jätettäessä. Miten teillä on lupa pitää rekisteriä näin?" 8/14
Tietoturva-asiat otetaan meillä vakavasti. Nettisivujemme käyttöehdoista löydät tiedot toimintatavoistamme ja sekä asiakastietojen  että asiakaspuheluiden tallentamiseen liittyvät rekisteriselosteet.

"Yllätyin siitä, että paikkakuntani asuntoja ei hoideta satossa. Puheluni ei siis mennyt oikeaan paikkaan." 5/14
Esimerkiksi Jyväskylässä ja Torniossa SATO VuokraKoteja välittävät kumppanimme, mm. Realia Asuntovuokraus. Vuokraajien yhteystiedot löytyvät aina asunnon tiedoista, sivun oikeasta alareunasta. Asunnon etsijälle vielä vinkkinä: vaikka asunnon vuokraisi kumppanilta, ei siihen silti tule ylimääräistä välityspalkkiota.

"Soitettuani satolle ja vastaavalle firmalle, satolla otettiin asia otettiin hyvin nihkeesti verrattuna toiseen firmaan jossa asia otettiin vakavasti ja laitettiin asia eteenpäin." 6/14
Asiakaskontaktissa olevia satolaisia koulutetaan jatkuvasti ja on harmillista, jos asiakaspalvelutilanne ei ole mennyt odotetusti. Luemme kaikki palautteet ja otamme niistä opiksemme.

Kiitos palautteista!