Asiakaspalvelu

020 334 443

Avoinna ma-to klo 8-18 ja pe 9-16

Puheluiden hinnat »

Vuokraus ja myynti

Mikonkatu 7, 00100 Helsinki

Avoinna ma-pe klo 8-20 ja la 10-16

faksi 0201 34 4353

Vuokra-asunnot

Puh. 020 334 443 ja 0201 34 4301

asiakaspalvelu@sato.fi

Omistusasunnot

Puh. 0201 34 4449

asuntomyynti@sato.fi

.
SATOtalon yhteystiedot löydät valitsemalla paikkakuntavalikosta "Pääkonttori".

Pääkonttori

Panuntie 4

PL 401, 00601 Helsinki

Avoinna ma-to klo 7.45-17 ja pe klo 7.45-16.15

Vaihde 0201 34 4000

Fax 0201 34 4355

Laskutusosoitteet »

Hallituskatu 20

PL 15, 90101 Oulu

Puh. 020 334 443

Faksi 0201 34 4382

Vuokra- ja omistusasunnot

Puh. 0201 34 4400

Faksi 0201 34 4385

Avoinna ma-pe klo 8-16

asuntopalvelu.oulu@sato.fi

Satakunnankatu 18 B

33210 Tampere

Puh. 020 334 443

Faksi 0201 34 4459

Vuokra-asunnot

Puh. 0201 34 4470

Faksi 0201 34 4459

Omistusasunnot

Puh. 0201 34 4464

Faksi 0201 34 4459

Avoinna ma-pe klo 8-16

asuntopalvelu.tampere@sato.fi

Brahenkatu 20

PL 669, 20101 Turku

Puh. 020 334 443

Faksi 0201 34 4179

Vuokra- ja omistusasunnot

Puh. 0201 34 4190

Faksi 0201 34 4179

Avoinna ma-pe klo 8-16

asuntopalvelu.turku@sato.fi

SATO Corporation

ul. Professora Popova 37A

g. St Petersburg

RUSSIAN FEDERATION

197022

Puh. +792 177 01 032
(palvelu englanniksi ja venäjäksi)

rent@satodom.ru

Kehuja ja kinkkisiä tilanteita

Terveisiä asiakkailta

Iloisia asiakaspalautteita

Kyselemme asiakkailta palautetta asiakaskohtaamisista muun muassa SATOn Asiakaspalveluun soitetun puhelun jälkeen. Tässä muutamia mukavia mielipiteitä:

"Aivan mahtavaa että yhdellä puhelinsoitolla kaikki selvisi!olin hämmästynyt...ja olen edelleen:) kiitos:)" 11/14

"Sain kattavan vastauksen ei-niin-helppoon kysymykseeni." 8/14


"Olette olleet hyvin ystävällisiä aina vaikka minun tilanteeni olikin rankka ja oli vuokranmaksussani ongelmia talouteni kaaduttua. Kiitos teille kaikille ekasta työntekijäästä viimeiseen pääpomoon asti." 11/14

"Nopea,empaattinen palvelu.minun yli 80v sairaan leskimummun pyyntö kuultiin ja toteutettiin välittömästi.kiitän tv eila" 10/14

"Asiakaspalvelu oli rutiininomainen ja tehokas ilman kainosteluja. Itselleni se sopii." 10/14

"Iloinen ja miellyttävä naishenkilö puhelimessa <3"4/14

"Ystävällinen asiakaspalvelu ja kiitos kun järjestätte mukavia asukastilaisuuksia." 12/14

"Asiakaspalvelunne oli hyvän tuulista ja osaavaa. Olen ollut SATOn tyytyväinen asiakas jo puolitoista vuotta, ja olen suositellut yhtiötä asuntoa etsiville ystävilleni. Helposti paras vuokrayhtiö jonka kirjoilla olen oulussa asunut. Tähän mennessä en ole purnaamisen aihetta keksinyt. :)" 6/14

"Asioiden hoito on selkeää, nopeaa, ystävällistä ja iloista.Tekemisen meininki." 7/14

"Hyvin ystävällistä, ammattitaitoista ja pätevää. Erityiskiitos netin chatpalvelusta!" 9/14

"Oli hyvä asiakaspalvelu eikä tarvinnut kauaa puhelimessa odottaa jonottamassa. Hyvä, että teillä ei ole käytössä ärsyttäviä puheentunnistajia, joille pitää sanella asiansa. Aina oikea ihminen automaatin voittaa!" 7/14

"Minna palveli minua erittäin kohteliaasti ja asiantuntevasti:-)" 9/14

"Ymmärtäväistä palvelua." 12/14

Horsmakujan uusi kotitalo ilahduttaa asukkaita

SATO VuokraKoti - tyytyväisiä asukkaita Horsmakujalla

"Hyvin suunniteltu ja toimiva pohjaratkaisu. Asunto on todella tyylikäs!."

 

Vantaan Tikkurilaan viime vuoden lopussa valmistunut Horsmakuja 4 sai sisäänmuuttokyselyssä mainiot arvosanat mm. kotien varustelusta, parvekkeista ja pohjaratkaisuista sekä SATOn palvelusta. Alla muutamia avoimia palautteita asukkailta:

"Kun tyttäreni soitti minulle ja sanoi, että "äippä, nyt mä löysin sulle asunnon" meni viisi päivää siihen, että minulla oli vuokrasopimus kädessä."

"Vuokraamisen helppous ennen kaikkea. Eikä eteen ole sattunut ei-toivottuja yllätyksiä."

"Asunnot ovat hyvin tehtyjä tuntee olevansa kotona ja hyvällä paikalla lähellä Tikkurilan keskustaa."

"Helppo ja nopea prosessi. Roskalava olisi saanut olla kauemmin paikalla."

"Pohjaratkaisu pääasiassa hyvä. Aluksi harmiteltiin tilan tuhlaamista pesuhuoneen puolelle, kun makuuhuoneen puolelle ei mahtunut työpöytää. Tila on kuitenkin osoittautunut hyväksi ratkaisuksi kuivaustilan puolesta. Keittiöön olemme olleet muuten tyytyväisiä, mutta kulmakaappi on hieman hankala käyttää ja perällä olevat tavarat ajautunevatkin olemaan vain säilössä eivätkä käytössä, koska ne on vaikea sieltä kaivaa." SATO vastaa: Kylpyhuoneiden kokovaatimukset ovat usein puheenaiheena uusissa kodeissa. Koko on määritelty niin, että pesutiloihin tulee mahtua pyörätuolin kanssa. Kiva kuulla, että tilalle löytyi käyttöä.

---

Sisäänmuuttokyselyyn vastanneista 95 % suosittelisi SATOa ystävilleen (vastausprosentti 52). Hienoa! Kiitos kaikille vastanneille ja onnea uuteen kotiin!

Aina on varaa parantaa

Kaikki palaute on tärkeää, jotta voimme parantaa asiakkaidemme kokemusta kodistaan ja asioinnista SATOn kanssa. Tässä muutamia harmistuneempia palautteita vastauksineen:

"Miksi rakenteillla olevasta talosta ei saa tietoa ajoissa?" 12/14
Esimerkiksi vuokrat ja asuntojen hinnat määritellään vasta lähellä talon valmistumista. Pyrimme saamaan kodit sato.fi:hin vähintään 3 kuukautta ennen niiden valmistumista.

"En saanut asiaani hoidettua puhelimitse. Vuokrasopimuksen purku ei onnistunut ja jäi ihmetyttämään vuokra sopimuksen purku aika kun ei olekaan kuukauden?" 5/14
Vuokra-asunnon irtisanominen onkin lähes ainoa asia, jota ei voi puhelimitse hoitaa. Irtisanomiseen tarvitaan aina allekirjoitus - joko kynällä paperille tai sitten pankkitunnusten avulla sähköisesti.
Lisätietoa asunnon irtisanomisesta »

"Hyvin asiat toimii periaatteessa, mutta aivan liian kallis." 9/14
Kiva kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme. Vuokrien määrittelystä löydät lisätietoa mm. täältä » 

"Omituinen vaatimus täysien henkilötietojen luovuttamisesta verkossa jo hakemusta jätettäessä. Miten teillä on lupa pitää rekisteriä näin?" 8/14
Tietoturva-asiat otetaan meillä vakavasti. Nettisivujemme käyttöehdoista löydät tiedot toimintatavoistamme ja sekä asiakastietojen  että asiakaspuheluiden tallentamiseen liittyvät rekisteriselosteet.

"Puhelimitse saan paremmin yhteyttä teihin, kuin sähköpostin kautta. Sähköpostiviesteihin vastausta ei vieläkään!"" 12/14
Asiakaspalvelumme ruuhkautui  joulukuussa ajoittain. Onneksi meillä on käytössä monentyyppisiä kanavia, joita voi hyödyntää erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa. Palvelemme sinua mm. PalveluChatissa, joka näkyy sato.fi:n alalaidassa aina auki ollessaan, sekä SATOn Facebook-sivuilla.

"Oon soittanut pari kertaa, saanut myös erittäin hyvää palvelua, mut yks huonompi puhelu laski arvosanaa. Ja huonot uutiset tekee tietty aina huonon fiiliksen." 9/14
Asiakaskontaktissa olevia satolaisia koulutetaan jatkuvasti ja on harmillista, jos asiakaspalvelutilanne ei ole mennyt odotetusti. Luemme kaikki palautteet ja otamme niistä opiksemme.

Kiitos palautteista!