Oman talon sivut

Kirjoittamalla osoitteesi löydät mm. isännöitsijäsi yhteystiedot ja pääset tekemään sähköisen vikailmoituksen tai irtisanomisen.
Valitse osoitteesi listalta

Kehuja ja kinkkisiä tilanteita

Terveisiä asiakkailta

Iloisia asiakaspalautteita

Kyselemme asiakkailta palautetta asiakaskohtaamisista muun muassa SATOn Asiakaspalveluun soitetun puhelun jälkeen. Tässä muutamia mukavia mielipiteitä:

"Voi aina huoletta soittaa ja kysyä mikä vaan askarruttaa, sillä tiedän asian aina järjestyvän ja asiakaspalvelun olevan iloista." 10/15


"Kaikissa olosuhteissa onnistutte hyvin ja on hyvät palvelut. Sato on paras." 11/15

"Nopea,empaattinen palvelu.minun yli 80v sairaan leskimummun pyyntö kuultiin ja toteutettiin välittömästi.kiitän tv eila" 10/14

"Teidän kanssanne on mukavampi asioida kuin [kilpailijan]. Tästä syystä haluan satolle asumaan." 12/15

"Erittäin mukava asiakaspalvelija vastasi puheluun nopeasti ja puhelusta huomasi että hän on alansa löytänyt."6/15

"Ystävällinen asiakaspalvelu ja kiitos kun järjestätte mukavia asukastilaisuuksia." 12/14

"Asiakaspalvelija oli asiallinen ja iloinen. Ja tuo,että asiakaspalvelija teki puolestani puhelimessa asuntohakemuksen oli erittäin kätevä juttu." 12/15

"Asiantunteva asiakaspalvelija, osasi kertoa asiat suorilta käsin." 12/15

"Hyvin ystävällistä, ammattitaitoista ja pätevää. Erityiskiitos netin chatpalvelusta!" 9/14

"Oli hyvä asiakaspalvelu eikä tarvinnut kauaa puhelimessa odottaa jonottamassa. Hyvä, että teillä ei ole käytössä ärsyttäviä puheentunnistajia, joille pitää sanella asiansa. Aina oikea ihminen automaatin voittaa!" 7/14

"Teillä satolla asiointi on helppoa, mukavaa ja otetaan huomioon se että kaikki ovat vain ihmisiä." 3/15

"Palvelu kävi ripeästi mutta nopeasti.:-)" 4/15 

"Rehellisyys, asiallisuus ja avoimuus, sekä kohteliaisuus! herttainen asiakaspalveluvirkailija! kiitos!" 11/15        

Pakilantien karkkivärit ilahduttavat asukkaita

Pakilantie, Maunula, Helsinki, vuokra-asunnot

"Pohjaratkaisu on loistava ja keittiö sekä kylpyhuone ovat kuin karamellit!"

 

Helsingin Maunulaan viime vuoden lopussa valmistunut Pakilantie 17 on siitä erityinen talo, että sen toisen portaan kodit ovat uudisasuntoja ja toisen portaan asunnot peruskorjattuja 60-luvun koteja. Tässä muutamia talon tuoreiden vuokra-asukkaiden palautteita:

"I love my apartment! The design and materials, very functional and pleasing to the eye."

"Aina kun olen törmännyt ongelmaan, SATOlta on vastattu tosi nopeasti ja ystävällisesti! Lisäksi asunnot, joihin lemmikit ovat tervetulleita ja joissa on pieni vuokranvakuus ovat harvinaisia ja asuntoni on ollut enemmän kuin hieno ja hyvällä paikalla. Ennenkaikkea suosittelisin, koska minulla oli vaikeuksia löytää asuntoa, mutta SATOn kautta se löytyi helposti! *_* "

"Asumme peruskorjatulla puolella ja parvekkeen lasituksen puute on ikävä juttu, mutta ymmärrettävä parvekkeen rakenteen huomioiden."

"Asunnon keltaiset kaakelit ovat ihanan pirteät!"

"Satossa esim. kohteen projektipäällikkö vastaa henkilökohtaisesti mahdollisiin lisäkyselyihin suoraan eikä delegoi asiaa automaattisesti ns. alemmalle tasolle. Oman kokemukseni mukaan sekä omistusasunto- että vuokra-asunto-asukkaana tämä on hatunnoston arvoinen positiivinen asia etenkin Suomessa. Myös tämän saneeraus-/uudiskohteen vastaava mestari on ollut kommunikointitaidoiltaan hyvin asiallinen."

Lämmin kiitos kaikille vastanneille ja onnea uuteen kotiin!

Aina on varaa parantaa

Kaikki palaute on tärkeää, jotta voimme parantaa asiakkaidemme kokemusta kodistaan ja asioinnista SATOn kanssa. Tässä muutamia harmistuneempia palautteita vastauksineen:

"Miksi rakenteillla olevasta talosta ei saa tietoa ajoissa?" 12/14
Esimerkiksi vuokrat ja asuntojen hinnat määritellään vasta lähellä talon valmistumista. Pyrimme saamaan kodit sato.fi:hin vähintään 3 kuukautta ennen niiden valmistumista.

"En saanut asiaani hoidettua puhelimitse. Vuokrasopimuksen purku ei onnistunut ja jäi ihmetyttämään vuokra sopimuksen purku aika kun ei olekaan kuukauden?" 5/14
Vuokra-asunnon irtisanominen onkin lähes ainoa asia, jota ei voi puhelimitse hoitaa. Irtisanomiseen tarvitaan aina allekirjoitus - joko kynällä paperille tai sitten pankkitunnusten avulla sähköisesti.
Lisätietoa asunnon irtisanomisesta »

"Kaikki hyvin, vain vuokranne on korkeahko ;)." 10/15
Kiva kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme. Vuokrien määrittelystä löydät lisätietoa mm. täältä » 

"Omituinen vaatimus täysien henkilötietojen luovuttamisesta verkossa jo hakemusta jätettäessä. Miten teillä on lupa pitää rekisteriä näin?" 8/14
Tietoturva-asiat otetaan meillä vakavasti. Nettisivujemme käyttöehdoista löydät tiedot toimintatavoistamme ja sekä asiakastietojen  että asiakaspuheluiden tallentamiseen liittyvät rekisteriselosteet.

"Helpottaisi, jos asianhoitoa voisi jatkaa saman henkilön kanssa, joka sattuu ensimmäiseen puheluun vastaamaan." 12/15
Totta. Valitettavasti puhelimissamme ei ole niin edistynyttä teknologiaa, että se tunnistaisi soittajan tämän numeron perusteella ja yhdistäisi tutulle asiakasneuvojalle.

"Soitin tänään aamuna kysymällä jotain mutta asikaspalvelija on puhunut minun kanssa melko vihaiseksi enkä ymmärtänyt mista se johtui." 12/15
Asiakaskontaktissa olevia satolaisia koulutetaan jatkuvasti ja on harmillista, jos asiakaspalvelutilanne ei ole mennyt odotetusti. Luemme kaikki palautteet ja otamme niistä opiksemme.

Kiitos palautteista!


 

 

 

 

Ohjeita, neuvoja ja vinkkejä

Hyödyllisiä juttuja

Pullakahvit, avaimet ja proput

Muuttajan muistilista - kotona.fi 

Oletko tutustunut kotitalosi pelastussuunnitelmaan?

SATOn taloissa pelastussuunnittelma on nyt entistä useammin sähköisessä muodossa. Kotitalosi pelastussuunnitelman löydät syöttämällä katuosoitteesi Oman talon sivut
-kenttään (ylempänä tällä sivulla).
 

Avautuvalla sivulla pelastussuunnitelma on linkkinä Talon tiedot -otsikon alla. 

Lue lisää asukastiedotteesta »

Tiesitkö, että voit remontoida SATO VuokraKotiasi?

SATO omatoimiremontti 

Joukon vinkki Kotona.fi:stä

Kynsilakalla marmoroitu posliinimuki

SATO Kotona DIY askartelu kattaus koti muki kuppi astiat idea vuokra-asunto

Jouko Korkeasaari on Kotona tee-se-itse-kuningas. Uusimmassa vinkissä Jouko tarttuu valkoista mukia kahvasta ja kas, kupponen taipuu taideastiaksi!

Katso ohjeet »

Vikailmoitus ja ohjeita ongelmatilanteisiin

Eikö jokin toimi?

Eikö jokin toimi?

.
SATO vuokra-asunnon vikailmoitus 

Sähköinen vikailmoitus vie viestisi oikeaan osoitteeseen.

Ohjeita ja neuvoja ongelmatilanteisiin

Viihdytään kotona -sivulta ja esitteestä löydät ohjeet ja neuvot kodin ongelmatilanteisiin: Keneltä saat apua, kuka on huoneiston varusteista ja kunnosta vastuussa, ja mitä maksaa esimerkiksi muutossa putsaamatta jääneen kodin siivoaminen. 

Samalta sivulta löydät ohjeet kahdeksalle kielelle käännettynä.

Siirry alkuun