Asiakaspalvelu

020 334 443

Avoinna ma-to klo 8-18 ja pe 9-16

Puheluiden hinnat »

SATO Vuokra-asunnot, Helsinki ja pääkaupunkiseutu

Mikonkatu 7, 00100 Helsinki
Avoinna ma-to 8-18, pe 9-18 ja la 10-14
Puh. 020 334 443 ja 0201 34 4301
asiakaspalvelu@sato.fi
Faksi 0201 34 4353

.
SATOtalon yhteystiedot löydät valitsemalla paikkakuntavalikosta "Pääkonttori".

Pääkonttori

Panuntie 4 (autot ja taksit Osmontie 40)
Käpylän juna-aseman vieressä

PL 401, 00601 Helsinki

Avoinna ma-to klo 7.45-17 ja pe klo 7.45-16.15

Vaihde 0201 34 4000

Fax 0201 34 4355

Yrityslaskutusosoitteet »

Yritysalaskutus

Suosimme verkkolaskutusta. Jos tarvitset apua yrityslaskujen kanssa, ota meihin yhteyttä osoitteeseen palvelukeskus@sato.fi
.

Laskutusosoitteet »

Huom! Yrityslaskutusosoitteet eivät ole vuokranmaksuosoitteita. Jos tarvitset neuvoja vuokranmaksussa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, p. 020 344 443, asiakaspalvelu@sato.fi

SATO Vuokra-asunnot, Oulu

Hallituskatu 20
PL 15, 90101 Oulu
Avoinna ma-pe klo 8-16
Puh. 0201 34 4400
Faksi 0201 34 4385
asuntopalvelu.oulu@sato.fi

Asiakaspalvelu
Puh. 020 334 443

SATO Vuokra-asunnot ja omistusasunnot, Tampere

Satakunnankatu 18 B
33210 Tampere
Vuokraus puh. 0201 34 4470
Omistusasunnot puh. 0201 34 4464
Faksi 0201 34 4459
Avoinna ma-pe klo 8-16
asuntopalvelu.tampere@sato.fi

Asiakaspalvelu
Puh. 020 334 443

SATO Vuokra-asunnot ja omistusasunnot, Turku

Brahenkatu 20
PL 669, 20101 Turku
Avoinna ma-pe klo 8-16
Puh. 0201 34 4190
Faksi 0201 34 4179
asuntopalvelu.turku@sato.fi

Asiakaspalvelu
Puh. 020 334 443

SATO Corporation

ul. Professora Popova 37A

g. St Petersburg

RUSSIAN FEDERATION

197022

Puh. +792 177 01 032
(palvelu englanniksi ja venäjäksi)

rent@satodom.ru

Median edustaja

Etsitkö asiantuntijaa?

Koti ja ympäristö

SATO asumisen asiantuntija

Vuokra-asuminen ja asuntosijoittaminen: Tuula Entelä (Suomi ja Pietari) p. 0201 34 4007, Antti Asteljoki p. 0201 34 4010, Juha-Pekka Järvenpää (PK-seutu) p. 0201 34 4062, Arto Aalto (Oulu) p. 0201 34 4392, Mikko Nevalainen (Tampere) p. 0201 34 4110, Matti Keitilä (Turku) p. 0201 34 4183, Johanna Puranen (Pietari) p. 040 635 1518
Vuokra-asumisen kustannukset: Juha-Pekka Järvenpää p. 0201 34 4062, Yaron Nadbornik p. 0201 34 4278
Vuokrat: Tuula Entelä p. 0201 34 4007, Antti Asteljoki p. 0201 34 4010, Juha-Pekka Järvenpää p. 0201 34 4062

Investoinnit ja realisoinnit: Antti Aarnio p. 0201 34 4200, Hille Amnell p. 0201 34 4195

Uusien vuokra-asuntojen tuotanto, korjausrakentaminen: Antti Aarnio p. 0201 34 4200, Jouko Kuusela p. 0201 34 4244
Kaavoitus, tontit: Maarit Tuomainen p. 0201 34 4402
Käyttötarkoituksen muutokset: Antti Aarnio p. 0201 34 4200, Kati Soini p. 0201 34 4193

Design: Piritta Kokkonen p. 0201 34 4231

Vastuullisuus asuntosijoitusalalla: Monica Aro p. 0201 34 4006, Kati Kniivilä p. 0201 34 4106

Ympäristö: Kimmo Ruokoniemi p. 0201 34 4143, Kati Kniivilä p. 0201 34 4106

Sähköpostiosoitteet muotoa etunimi.sukunimi@sato.fi

 

Asiakkuudet, laki, talous, markkinointi, IT, hankinta

SATO asiakkuudet talous laki asiantuntija 

Asiakkuudet: Monica Aro p. 0201 34 4006, Laine Spellman p. 0201 34 4240

Laki: Katri Innanen (konsernin lakiasiat) p. 0201 34 4014, Maria Aspala (vuokra-asuminen) p. 0201 34 4138

Viestintä: Monica Aro p. 0201 34 4006

Markkinointi: Laine Spellman p. 0201 34 4240

Vuokra- ja omistusasuminen myynnin näkökulmasta: Tuula Entelä p. 0201 34 4007, Antti Asteljoki p. 0201 34 4010, Asta Immonen (PK-seutu) p. 0201 34 4311, Arto Aalto (Oulu) p. 0201 34 4392, Matti Keitilä (Turku) p. 0201 34 4183, Mikko Nevalainen (Tampere) p. 0201 34 4110

Talous: Saku Sipola p. 0201 34 4001, Esa Neuvonen p. 0201 34 4005

Rahoitus: Esa Neuvonen p. 0201 34 4005, Janne Runsamo p. 0201 34 4009

Hankintatoimi:  Esa Neuvonen p. 0201 34 4005, Yaron Nadbornik p. 0201 34 4278

Tietoturva, IT-asiat: Juha Keskitalo p. 0201 34 4444

Sähköpostiosoitteet muotoa etunimi.sukunimi@sato.fi

Kehuja ja kinkkisiä tilanteita

Terveisiä asiakkailta

Iloisia asiakaspalautteita

Kyselemme asiakkailta palautetta asiakaskohtaamisista muun muassa SATOn Asiakaspalveluun soitetun puhelun jälkeen. Tässä muutamia mukavia mielipiteitä:

"Voi aina huoletta soittaa ja kysyä mikä vaan askarruttaa, sillä tiedän asian aina järjestyvän ja asiakaspalvelun olevan iloista." 10/15


"Kaikissa olosuhteissa onnistutte hyvin ja on hyvät palvelut. Sato on paras." 11/15

"Nopea,empaattinen palvelu.minun yli 80v sairaan leskimummun pyyntö kuultiin ja toteutettiin välittömästi.kiitän tv eila" 10/14

"Teidän kanssanne on mukavampi asioida kuin [kilpailijan]. Tästä syystä haluan satolle asumaan." 12/15

"Erittäin mukava asiakaspalvelija vastasi puheluun nopeasti ja puhelusta huomasi että hän on alansa löytänyt."6/15

"Ystävällinen asiakaspalvelu ja kiitos kun järjestätte mukavia asukastilaisuuksia." 12/14

"Asiakaspalvelija oli asiallinen ja iloinen. Ja tuo,että asiakaspalvelija teki puolestani puhelimessa asuntohakemuksen oli erittäin kätevä juttu." 12/15

"Asiantunteva asiakaspalvelija, osasi kertoa asiat suorilta käsin." 12/15

"Hyvin ystävällistä, ammattitaitoista ja pätevää. Erityiskiitos netin chatpalvelusta!" 9/14

"Oli hyvä asiakaspalvelu eikä tarvinnut kauaa puhelimessa odottaa jonottamassa. Hyvä, että teillä ei ole käytössä ärsyttäviä puheentunnistajia, joille pitää sanella asiansa. Aina oikea ihminen automaatin voittaa!" 7/14

"Teillä satolla asiointi on helppoa, mukavaa ja otetaan huomioon se että kaikki ovat vain ihmisiä." 3/15

"Palvelu kävi ripeästi mutta nopeasti.:-)" 4/15 

"Rehellisyys, asiallisuus ja avoimuus, sekä kohteliaisuus! herttainen asiakaspalveluvirkailija! kiitos!" 11/15        

Pakilantien karkkivärit ilahduttavat asukkaita

Pakilantie, Maunula, Helsinki, vuokra-asunnot

"Pohjaratkaisu on loistava ja keittiö sekä kylpyhuone ovat kuin karamellit!"

 

Helsingin Maunulaan viime vuoden lopussa valmistunut Pakilantie 17 on siitä erityinen talo, että sen toisen portaan kodit ovat uudisasuntoja ja toisen portaan asunnot peruskorjattuja 60-luvun koteja. Tässä muutamia talon tuoreiden vuokra-asukkaiden palautteita:

"I love my apartment! The design and materials, very functional and pleasing to the eye."

"Aina kun olen törmännyt ongelmaan, SATOlta on vastattu tosi nopeasti ja ystävällisesti! Lisäksi asunnot, joihin lemmikit ovat tervetulleita ja joissa on pieni vuokranvakuus ovat harvinaisia ja asuntoni on ollut enemmän kuin hieno ja hyvällä paikalla. Ennenkaikkea suosittelisin, koska minulla oli vaikeuksia löytää asuntoa, mutta SATOn kautta se löytyi helposti! *_* "

"Asumme peruskorjatulla puolella ja parvekkeen lasituksen puute on ikävä juttu, mutta ymmärrettävä parvekkeen rakenteen huomioiden."

"Asunnon keltaiset kaakelit ovat ihanan pirteät!"

"Satossa esim. kohteen projektipäällikkö vastaa henkilökohtaisesti mahdollisiin lisäkyselyihin suoraan eikä delegoi asiaa automaattisesti ns. alemmalle tasolle. Oman kokemukseni mukaan sekä omistusasunto- että vuokra-asunto-asukkaana tämä on hatunnoston arvoinen positiivinen asia etenkin Suomessa. Myös tämän saneeraus-/uudiskohteen vastaava mestari on ollut kommunikointitaidoiltaan hyvin asiallinen."

Lämmin kiitos kaikille vastanneille ja onnea uuteen kotiin!

Aina on varaa parantaa

Kaikki palaute on tärkeää, jotta voimme parantaa asiakkaidemme kokemusta kodistaan ja asioinnista SATOn kanssa. Tässä muutamia harmistuneempia palautteita vastauksineen:

"Miksi rakenteillla olevasta talosta ei saa tietoa ajoissa?" 12/14
Esimerkiksi vuokrat ja asuntojen hinnat määritellään vasta lähellä talon valmistumista. Pyrimme saamaan kodit sato.fi:hin vähintään 3 kuukautta ennen niiden valmistumista.

"En saanut asiaani hoidettua puhelimitse. Vuokrasopimuksen purku ei onnistunut ja jäi ihmetyttämään vuokra sopimuksen purku aika kun ei olekaan kuukauden?" 5/14
Vuokra-asunnon irtisanominen onkin lähes ainoa asia, jota ei voi puhelimitse hoitaa. Irtisanomiseen tarvitaan aina allekirjoitus - joko kynällä paperille tai sitten pankkitunnusten avulla sähköisesti.
Lisätietoa asunnon irtisanomisesta »

"Kaikki hyvin, vain vuokranne on korkeahko ;)." 10/15
Kiva kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme. Vuokrien määrittelystä löydät lisätietoa mm. täältä » 

"Omituinen vaatimus täysien henkilötietojen luovuttamisesta verkossa jo hakemusta jätettäessä. Miten teillä on lupa pitää rekisteriä näin?" 8/14
Tietoturva-asiat otetaan meillä vakavasti. Nettisivujemme käyttöehdoista löydät tiedot toimintatavoistamme ja sekä asiakastietojen  että asiakaspuheluiden tallentamiseen liittyvät rekisteriselosteet.

"Helpottaisi, jos asianhoitoa voisi jatkaa saman henkilön kanssa, joka sattuu ensimmäiseen puheluun vastaamaan." 12/15
Totta. Valitettavasti puhelimissamme ei ole niin edistynyttä teknologiaa, että se tunnistaisi soittajan tämän numeron perusteella ja yhdistäisi tutulle asiakasneuvojalle.

"Soitin tänään aamuna kysymällä jotain mutta asikaspalvelija on puhunut minun kanssa melko vihaiseksi enkä ymmärtänyt mista se johtui." 12/15
Asiakaskontaktissa olevia satolaisia koulutetaan jatkuvasti ja on harmillista, jos asiakaspalvelutilanne ei ole mennyt odotetusti. Luemme kaikki palautteet ja otamme niistä opiksemme.

Kiitos palautteista!


 

 

 

 

Vikailmoitus ja ohjeita ongelmatilanteisiin

Eikö jokin toimi?

Eikö jokin toimi?

.
SATO vuokra-asunnon vikailmoitus 

Sähköinen vikailmoitus vie viestisi oikeaan osoitteeseen.

Ohjeita ja neuvoja ongelmatilanteisiin

Viihdytään kotona -sivulta ja esitteestä löydät ohjeet ja neuvot kodin ongelmatilanteisiin: Keneltä saat apua, kuka on huoneiston varusteista ja kunnosta vastuussa, ja mitä maksaa esimerkiksi muutossa putsaamatta jääneen kodin siivoaminen. 

Samalta sivulta löydät ohjeet kahdeksalle kielelle käännettynä.

Siirry alkuun