Asiakas ensin

Asiakas ensin on yksi kolmesta strategisesta kehitysohjelmastamme, joiden avulla parannamme palveluamme. Ohjelman nimeen sisältyvä ajatus kattaa yrityskulttuurimme muutoksen ytimen. Asiakkaan palvelukokemus on meille se ykkösjuttu. Kotiin liittyvät asiat ovat ihmisille isoja ja sydäntä lähellä, ja haluamme palvella heitä sen mukaisesti.

Tavoitteenamme on parantaa SATO-asiakkuudesta syntyvää kokemusta. Käännämme palvelukulttuuriamme asiakasvetoiseksi konkreettisilla toimenpiteillä, jotka lisäävät asiakasvuorovaikutusta, parantavat asiakaskohtaamisten laatua ja varmistavat, että asiakkaiden asiat hoidetaan aina loppuun asti.

Pääosa asiakaskontakteista ohjataan SATOn omaan Asiakaspalvelukeskukseen. Palveluasiantuntijamme pitävät huolta asiakkaan ongelmien ratkaisemisesta loppuun asti, vaikka osan toimenpiteistä suorittavat edelleen kumppanimme. Palveluasiantuntijamme koulutetaan palvelemaan entistä monipuolisemmin kaikissa kanavissamme.