Kohtaamme asiakkaan lämmöllä

Asiakaskokemus on meille ykkösjuttu. Kotiin liittyvät asiat ovat ihmisille isoja ja sydäntä lähellä, ja haluamme palvella heitä sen mukaisesti. Kohtaamme asiakkaamme lämmöllä. Haluamme ratkaista jokaisen tilanteen sydämellä ja vankalla ammattitaidolla.

Tavoitteenamme on parantaa SATO-asiakkuudesta syntyvää kokemusta. Käännämme palvelukulttuuriamme asiakasvetoiseksi konkreettisilla toimenpiteillä, jotka lisäävät asiakasvuorovaikutusta, parantavat asiakaskohtaamisten laatua ja varmistavat, että asiakkaiden asiat hoidetaan sujuvasti ja huolella.

SATOn Asiakaspalvelussa palveluasiantuntijamme pitävät huolta asiakkaan ongelmien ratkaisemisesta loppuun asti, vaikka osan toimenpiteistä suorittavat edelleen yhteistyökumppanimme. OmaSATO on tärkein palvelukanavamme, jonka kautta asiakkaan on helppo kertoa tarpeensa ja osaamme ohjata hänen asiansa oikealle satolaiselle tai kumppanille.