SATOn vuosikertomus sarjansa paras ProComin vuosikertomusarviossa

17.5.2019

SATOn vuoden 2018 vuosikertomus voitti listaamattomien yritysten sarjan ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n Vuosikertomusarviossa eilen.

Arviointiperusteluissa kiitettiin vuosikertomuksen havainnollisuutta ja uskottavuutta, jota toivat faktat, infograafit sekä hyvät nostot vuoden varrelta. Erityistä kiitosta sai toimintaympäristön kuvaus. Vuosikertomuksen todettiin olevan raporttien parhaimmistoa ja kokonaisuutta kuvailtiin visuaalisesti harmoniseksi sekä tyylilleen ja brändilleen uskolliseksi.

- Vuosikertomuksen teemana oli "Mikä tekee kodista kodin?". Teema pohjautuu kertomusvuonna päivitettyyn mainonnan linjaamme, johon toimme lisää tunnetta ja aitoutta. Tämän fiiliksen halusimme myös vuosikertomukseemme, faktoja unohtamatta, kuvailee SATOn markkinointi- ja viestintäjohtaja Miia Eloranta.

- Olemme iloisia, että arviointiraadille on vuosikertomuksen pohjalta syntynyt kuva yhtiöstä, joka on tunnistanut mahdollisuutensa edistää kestävän asumisen lisäksi myös asukkaiden mahdollisuuksia kestäviin elämäntapoihin. Vuosikertomus on samalla vastuullisuusraporttimme, ja olemme kattavasti kuvanneet, mitä kaikkea käytännössä teimme näiden asioiden eteen, Miia Eloranta jatkaa.

Vuosikertomus on monen satolaisen ja yhteistyökumppanin yhteinen ponnistus, ja tunnustus niin ikään yhteinen. Siispä lämmin kiitos kaikille kertomuksen tekemiseen osallistuneille!

SATOn vuosikertomukset ovat keränneet kiitosta aiemminkin. Vuosien 2010, 2012 ja 2016 vuosikertomukset voittivat listaamattomien yritysten sarjan ProComin vuosikertomusarviossa.

Miia Eloranta, markkinointi- ja viestintäjohtaja,
miia.eloranta@sato.fi, p. 0201 34 4497 ja 050 441 4221