Antti Asteljoki SATOn liiketoimintajohtajaksi

9.5.2016

SATOn asuntoliiketoiminnasta vastaavaksi liiketoimintajohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 16.5. alkaen KTM Antti Asteljoki, 42. Asteljoen vastuualueena on asuntojen vuokraus, ylläpito ja elinkaarihallinta sekä asiakaspalvelu ja alueyksiköiden toiminta. Tehtävässään hän raportoi toimitusjohtaja Saku Sipolalle.

Asteljoki siirtyy SATOon Huoneistokeskus Oy:n toimitusjohtajan tehtävästä, jossa hän on toiminut lähes neljä vuotta. Sitä ennen hän on toiminut aluejohtajana RTK-Palvelu Oy:ssä ja Kiinteistömaailmassa sekä myyntijohtajana Lassila&Tikanojan kiinteistöpalveluissa.

SATOn toimitusjohtaja Saku Sipola:

-  Nostamme asiakkuuskokemuksen voimakkaasti toimintamme ytimeen huolellisen kiinteistönpidon rinnalle. Antilla on koko työuransa ajan ollut vahva kaupallinen ote ja lisäksi monipuolinen kokemus palveluliiketoiminnan kehittämisestä ja kiinteistöjen ylläpidosta. Antti tuo vahvaa näkemystä palvelukehitykseemme ja istuu hyvin SATOn ammattitaitoiseen joukkueeseen.

Saku Sipola, toimitusjohtaja, p. 040 551 5953