SATOn joululahjoitus lapsille ja asunnottomille

21.12.2018

SATO haluaa ilahduttaa tänä jouluna lapsia ja asunnottomia tukemalla joululahjoituksin SOS-Lapsikylän ja Vailla vakinaista asuntoa ry:n toimintaa.

- Lasten onnen ja ilon myötäeläminen etenkin loppuvuoden juhlien aikaan muistuttaa, mikä tässä maailmassa on olennaista. Tuemme SOS-Lapsikylää, jotta lapsilla ja nuorilla olisi hankalissa tilanteissa apunaan luotettavia aikuisia ja mahdollisuus päästä turvalliseen sijaiskotiin, kertoo SATOn toimitusjohtaja Saku Sipola.

- Vailla vakinaista asuntoa ry puolestaan on meille ennestään tuttu. Ei pelkästään lahjoituskohteena, vaan myös #kämppäjaduuni-hankkeen kautta, Sipola jatkaa. - Yhdessä VVA:n ja Kuntoutussäätiön kanssa olemme oman kumppaniverkostomme kanssa auttaneet kuluneena vuonna erityisesti niitä työttömiä ja asunnottomia, joilla on halu työllistyä.

Perinteisten joululahjoitusten lisäksi SATOn joulunaluskampanja somessa kannustaa kertomaan, mikä perheen tai lähipiirin nuorisolle on kodissa kaikkein tärkeintä. Kampanjan jokaista sataa tykkäystä, kommenttia tai jakoa kohden lahjoitamme Hope - Yhdessä & yhteisesti ry:n kautta sadan euron lahjakortin vähävaraisten perheiden nuorille. Joulun alla satolaiset ja SATOn pääkonttorin vuokralaiset saivat myös mahdollisuuden napata talon aulan joulukuusesta lahjatoiveen ja hankkia lahjan, jonka Hope toimittaa suoraan toiveen esittäneelle lapselle.

#kämppäjaduuni-hanke: www.sato.fi/fi/sato-yritys/kamppa-duuni

Lue lisää SOS-Lapsikylän toiminnasta: www.sos-lapsikyla.fi
Lue lisää Vailla vakinaista asuntoa ry:n toiminnasta: www.vvary.fi
Lue lisää Hope - Yhdessä&yhteisesti ry:n toiminnasta: www.hopeyhdistys.fi