Asukkaiden tyytyväisyys nousuun hyvällä huoltopalvelulla

16.1.2019

Unce Kiinteistöpalvelut Oy on SATOn vuoden 2018 yhteistyökumppani

Image

SATO on valinnut Unce Kiinteistöpalvelut Oy:n vuoden 2018 yhteistyökumppanikseen. Yhtenä SATOn huoltoyhtiökumppanina Unce vastaa kahdeksantoista SATOn talon ja noin 900 vuokra-asunnon kiinteistöhuollosta.

- Huollon henkilöstö kohtaa asukkaitamme päivittäin ja on ensiarvoisen tärkeässä roolissa heidän arkensa sujuvuuden kannalta, kertoo SATOn toimitusjohtaja Saku Sipola. - Asukkaan huomioiminen on ollut Uncen tekemisen vahvuus ja siksi halusimme puolestamme suunnata huomion heihin.

- SATOn asukkaiden tyytyväisyys pihapiirin ja talon huoltoon ja siivoukseen on kasvanut niissä taloissa, joissa Unce reilu vuosi aloitti työnsä. Lisäksi omasta asiakaspalvelustamme on kantautunut viestiä, että Unce on omaksunut järjestelmämme nopeasti ja yhteistyö asiakaspalvelun kanssa sujuu kitkatta ja asiakasta arvostaen, Sipola jatkaa. - Työllämme on siis sama tavoite: tyytyväinen asiakas!

SATOn taloista ja kodeista pitää huolta 14 huoltokumppania niissä kiinteistöissä, joiden asunnoista omistamme yli 50 %. Tavoitteenamme on parantaa asukkaiden palvelukokemusta entisestään ja siksi ohjaamme kumppaneitamme Asiakas ensin -toimintamallimme mukaiseen viestintään ja palveluun. Asiakastyytyväisyyskyselyiden lisäksi seuraamme tuloksia yhdessä kumppanien kanssa kehittämällämme sopimusmittaristolla.

SATO valitsi vuoden yhteistyökumppanin jo neljännentoista kerran kannustaakseen hyviä toimijoita kehittämään toimintaansa entisestään. Tavoitteena on myös nostaa esille kumppaneiden positiivisia toimintatapoja ja asenteita.

Saku Sipola, toimitusjohtaja
p. 0201 34 4001 ja 040 551 5953, saku.sipola@sato.fi