SATO investoi uusiin vuokra-asuntoihin Kauniaisten keskustassa

14.8.2015

||
| - |
| Asuntosijoitusyhtiö SATO on sopinut Skanskan kanssa 45 uuden vuokra-asunnon toteuttamisesta Kauniaisiin aseman, monipuolisen palvelutarjonnan ja eloisan keskustan välittömään läheisyyteen. Asunnot valmistuvat alkuvuodesta 2017. Asunnot ovat yksiöitä, kaksioita ja tehokkaita kolmioita ja asuntojen keskipinta-ala on noin 50m2. Asukkaiden autopaikat tulevat pääosin kohteen viereen rakennettavaan pysäköintitaloon. Investoinnin arvo on noin 10,5 miljoonaa euroa.  Yksikön johtaja Antti Aarnio SATOsta: Rakenteille lähtevät asunnot ovat ihanteellisia vuokrauskäyttöön. Pienille asunnoille on jatkuva kysyntä ja hyvät julkiset kulkuyhteydet kuuluvat asiakkaidemme toiveisiin. Kauniainen asuinalueena on arvostettu valmiiden monipuolisten palvelujen ja luontoarvojen perusteella. Asunnot muodostavat hyvän lisän tarjontaamme alueella.      Lisätietoja: Antti Aarnio, Yksikön johtaja, p. 040 164 7052 www.sato.fi     *SATO Oyj on yksi Suomen johtavista asuntosijoitusyhtiöistä. SATOn tavoitteena on tarjota kattavat vuokra-asumisen vaihtoehdot ja erinomainen asiakkuuskokemus. SATOn omistuksessa on yhteensä noin 24 400 vuokrattavaa asuntoa Suomen suurimmissa kasvukeskuksissa ja Pietarissa. * *Edistämme toiminnallamme kestävää kehitystä ja aloitteellisuutta sekä toimimme avoimessa vuorovaikutuksessa sidosryhmiemme kanssa lisäarvon tuottamiseksi. Toimimme pitkäjänteisesti ja kannattavasti. Kasvatamme asunto-omaisuuden arvoa investoinnein ja realisoinnein sekä korjaustoiminnalla. * SATO-konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli 312,3 miljoonaa euroa, liikevoitto 191,3 miljoonaa euroa ja tulos ennen veroja 152,2 miljoonaa euroa. SATOn sijoitusomaisuuden arvo on noin 2,7 miljardia euroa. |