Asukaslähtöistä kiinteistönhuoltoa

15.9.2014

SATO uusii kaikki kiinteistönhoitoa ja siivousta koskevat sopimuksensa. Jatkossa SATO panostaa yhä enemmän kiinteistöhuollon selkeyteen, läpinäkyvyyteen sekä asukkaan kannalta laadukkaaseen palveluun. Avoimuutta pyritään parantamaan useilla käytännön toimenpiteillä.

Kiinteistönhoitajat ja siistijät ottavat käyttöönsä tunnisteet, joista käy henkilön nimen lisäksi ilmi yritys ja lippusymbolit puhutuista kielistä. Näin asukkaan on entistä helpompi lähestyä kiinteistöllä ahkeroivia huoltohenkilöitä. Myös kiinteistön siivousohjelma tulee asukkaiden nähtäväksi ilmoitustauluille.

Huoltoyhtiöiden asiakaspalvelun tavoitettavuutta parannetaan siten, että jatkossa asiakaspalvelu on ainakin yhtenä arkipäivänä auki vähintään kello 17.30 asti.
Huollon ja isännöinnin saumattomalla yhteistyöllä saadaan aikaan laadukkaita asiakaskokemuksia ja lisäksi kiinteistöt pysyvät teknisesti hyvässä kunnossa. 

Uusi kiinteistöhuoltosopimus astuu voimaan lokakuun alussa. Samassa yhteydessä huoltoyhtiö tulee vaihtumaan noin joka kolmannessa SATO-talossa.

Oman talosi ajantasaiset yhteystiedot löydät kirjoittamalla katuosoitteesi sivulle www.sato.fi/omakoti