Vuokranmaksutietosi näet kätevästi OmaSATOssa. Maksujen näkymisessä on noin kahden päivän viive.
Kun täytät hakemuksen ennen yhteydenottoa, pystymme palvelemaan sinua sujuvammin. Voimme tarjota sinulle kotia vain, jos olet täyttänyt hakemuksen.
Vuotaako hana? Pulputtaako patteri? Ilmoita viasta OmaSATOssa. Kiireelliset huoltopyynnöt on hyvä tehdä puhelimitse suoraan kotitalosi huoltoon (katso Kotitalosi yhteystiedot alla).
Kysyttävää kotiasioista, naapuruudesta tai mistä tahansa? Lähetä viesti OmaSATOssa.
Palvelupäällikkö/isännöitsijä, huoltoyhtiö
Puhelinlinjoissamme on ruuhkaa. Jos voit, suosithan muita yhteydenottotapoja, kuten OmaSATOa ja sato.fi:n chattia.
Avoinna ma-to klo 8-17, pe 9-16
Poikkeuksia aukioloajoissa
Pääsiäisenä olemme kiinni, mutta sato.fi:n chat palvelee la ja su klo 10-16
SATOn kaikki toimipisteet ovat suljettuina normaalit pyhäpäivät
Chatin löydät sivun alalaidasta aina, kun asiakaspalvelun palveluasiantuntija on vapaana. Chat on avoinna ma-to 10-20, pe 10-18 ja la-su 10-16.
Kaivokatu 8 (CityCenter, 9.krs), 00100 Helsinki
Avoinna ajanvarauksella ma-pe 8-16.
HUOM! Vuokrauksen palvelupisteemme ovat toistaiseksi auki vain ajanvarauksella. Jos sopimuksessasi avainten noutamisen kohdalla lukee SATOn toimipisteen tiedot, voit varata ajan avainten noutamista varten numerosta 050 560 7289. Otathan muissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Puh. 020 334 443
asiakaspalvelu@sato.fi
Faksi 0201 34 4353
Poikkeuksia aukioloajoissa
SATOn kaikki toimipisteet ovat suljettuina normaalit pyhäpäivät
Suosimme verkkolaskutusta. Jos tarvitset apua yrityslaskujen kanssa, ota yhteyttä
palvelukeskus@sato.fi
Huom! Yrityslaskutusosoitteet eivät ole vuokranmaksuosoitteita. Jos tarvitset neuvoja vuokranmaksussa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.