Ota yhteyttä
SATOkotien vuokranmaksutiedot muuttuvat 1.4.2023
Ropo Capital Oy vastaa 1.4.2023 alkaen SATOn laskujen lähetyksestä, maksujen käsittelystä ja maksamiseen liittyvästä asiakaspalvelusta.
Muutoksen yhteydessä SATOn asiakkaiden vuokranmaksun tilinumero ja viitenumero muuttuvat. Maksutietojen muutoksesta on ilmoitettu 3.3.2023 postitse lähetetyllä tiedotteella, jonka liitteenä on uusi vuokranmaksulomake. Maksathan kuitenkin maaliskuun vuokran vielä vanhoilla maksutiedoilla.
Huomaathan, ettei SATO tai Ropo Capital Oy lähetä vuokranmaksutietoja koskaan tekstiviestillä.
Kysymys vuokramaksusta?
Vuokranmaksutietosi näet kätevästi OmaSATOssa.
Maksujen näkymisessä on noin kahden päivän viive.
Etsitkö kotia?
Kun täytät hakemuksen ennen yhteydenottoa, pystymme palvelemaan sinua sujuvammin. Voimme tarjota sinulle kotia vain, jos olet täyttänyt hakemuksen.
Vikailmoitus
Vuotaako hana? Pulputtaako patteri? Ilmoita viasta OmaSATOssa. Kiireelliset huoltopyynnöt on hyvä tehdä puhelimitse suoraan kotitalosi huoltoon (katso Kotitalosi yhteystiedot alla).
Tilaa uutiskirje
Uudet kohteet, aluekehitys, vuokra-asumisen uusimmat kuulumiset... Tilaa uutiskirjeemme, niin tiedät ensimmäisten joukossa, mitä SATOssa tapahtuu!
Muu asia
Kysyttävää kotiasioista, naapuruudesta tai vaikkapa yhteistyöstä SATOn kanssa?
Kotitalosi yhteystiedot
Palvelupäällikkö/isännöitsijä, huoltoyhtiö
Soita asiakaspalveluun
Puhelinlinjoissamme on ruuhkaa. Jos voit, suosithan muita yhteydenottotapoja, kuten OmaSATOa ja sato.fi:n chattia.
020 334 443
ma-to klo 8-17, pe 9-16
Poikkeuksia aukioloajoissa:
Puhelinlinjat ja chat ovat suljettuina to 9.3. klo 14-15.
SATOn kaikki toimipisteet sekä asiakaspalvelu ja sato.fi:n chat ovat suljettuina normaalit pyhäpäivät.
Chattaa kanssamme
Chatin löydät sivun alalaidasta. Jos chatissa 24/7 päivystävä SATObotti ei osaa vastata kysymykseesi, palveluasiantuntija auttaa ollessaan vapaana.
Palveluasiantuntijamme ovat chatissa
ma-to 10-20, pe 10-18 ja la-su 10-16.
Telian 02033-alkuinen numero (SATOn Asiakaspalvelu): 8,4 snt/min
Ulkomailta soitettaessa tavallinen ulkomaanpuheluhinta
Telian 0201-alkuiset numerot:
Kiinteästä verkosta soitettaessa 8,28 snt/puh + 7 snt/min
Matkapuhelimesta soitettaessa 8,28 snt/puh + 17 snt/min
Ulkomailta soitettaessa tavallinen ulkomaanpuheluhinta
hinnat sis. alv 24 %
Usein kysytyt kysymykset
Ota kiireellisissä korjaustöissä yhteyttä kotitalosi huoltoyhtiöön. Yhteystiedot löydät kirjoittamalla katuosoitteesi Kotitalosi yhteystiedot -hakukenttään Ota yhteyttä -sivulla. Vähemmän kiireellisestä huoltopyynnöstä voit laittaa meille viestiä OmaSATOssa. OmaSATO osaa laittaa viestisi oikealle taholle eli älä huoli, vaikket tietäisikään, kenen vastuulla asia on.
Asumiseen kuuluu normaali asunnon kuluminen. Joskus kuitenkin oma huolimattomuus tai vahinko voi aiheuttaa ylimääräisen korjaustarpeen. Näissä tilanteissa SATO soveltaa asiakaslaskutushinnastoa.
Olipa huolesi mikä tahansa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja kysyä neuvoa.
1. Lisää koteja hakemukselle
Tutustu tarjontaamme ja lisää koteja hakemuksellesi Löydä koti -sivulla. Keräile rohkeasti hakemuksellesi kerralla useampi koti. Pääset muokkaamaan hakemustasi myöhemmin ja voit lisäillä ja poistella asuntoja mielesi mukaan.
2. Tunnistaudu ja lähetä asuntohakemus
Kun olet valinnut sopivat kodit hakemuksellesi, tunnistaudu pankkitunnusten, mobiiliavaimen tai OmaSATOn avulla. Tarkistamme hakijoiden luottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:n tietokannasta. Jos vuokraat asunnon yhdessä toisen henkilön kanssa, tieto luottotietotarkistuksen läpimenosta näkyy teille molemmille. Tarkistamme myös mahdollisen aiemman SATO-asiakkuutesi tiedot, ml. asumishäiriömerkinnät.
Jos et halua tunnistautua, voit hakea vain ARA-asuntojamme.
3. Tutustu ja tee päätös
On tärkeää, että käyt tutustumassa asuntoon paikan päällä tai virtuaalisesti ennen kuin päätät, haluatko vuokrata sen kodiksesi. Annamme samanaikaisen tutustumismahdollisuuden usealle hakijalle. Joskus voi käydä niin, että samaan kotiin on niin monta hakijaa, ettemme voi esitellä sitä kuin osalle kiinnostuneista.
Kun olet tutustunut asuntoon ja ilmoittanut meille olevasi siitä kiinnostunut, myyntineuvottelijamme on sinuun yhteydessä. Koska asuntoon tutustuu useampi asiakas samaan aikaan, voi käydä niin, ettemme voikaan tarjota sitä juuri sinulle. Tällöin saat meiltä lisäohjeita hakemuksen jatkamiseen.
SATO tai SATOn asuntoja välittävät tahot eivät missään tilanteessa peri SATOn vuokra-asunnosta välityspalkkiota.
--
You will not be charged a letting agency fee by SATO or SATO's rental agents in any situation.
Laguma kharash garaynayo oo laguuguma jaarjar garaynayo qiimaha eegansiyadu qaataan ee sida SATO ama SATO’s marnaba ee wakiilada wax kireeya oo kale.
لن يتم تحميلك رسوم وكالة التأجير عن طريق SATO أو أو وكلاء التأجير التابعين لـ SATO تحت أي ظروف.
Ei SATO ega tema üüriagentuurid ei võta teilt ühelgi juhul üürivahendustasu.
SATO ve SATO evlerine arabulucuk eden taraflar sizden hiç bir durumda aracılık ücreti istemezler.
SATO или посреднические фирмы никогда не взимают комиссионный сбор за арендную квартиру.
SATO et les intermédiaires de logements SATO ne vous réclameront jamais de frais de commission pour votre location.
Osuit oikeaan paikkaan. Tässä suosituimmat SATOssa käytössä olevat paperilomakkeet .pdf-muodossa:
Mistä löydän SATOn talojen järjestyssäännöt?
Toimipisteet
SATO vuokra-asunnot, Helsinki ja pääkaupunkiseutu
Puhelin 020 334 443
Faksi 0201 34 4353
Puheluiden hinnat
Yrityslaskutus
Suosimme verkkolaskutusta. Jos tarvitset apua yrityslaskujen kanssa, ota yhteyttä palvelukeskus@sato.fi
Huom! Yrityslaskutusosoitteet eivät ole vuokranmaksuosoitteita. Jos tarvitset neuvoja vuokranmaksussa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Vuokra asunto yritykselle
Etsitkö asuntoa työntekijällesi? Ota suoraan yhteyttä yritysmyyntiimme.
Vapaat vuokra-asunnot
HelsinkiEspooVantaaTampereTurkuKatso kaikkiPysy ajan tasalla - tilaa uutiskirje© SATO Oyj