Ensimmäinen SATO HotelliKoti avataan Kampissa

17.8.2012

Kysyntä tilapäisasuntoihin on suurta

SATO Oyj laajentaa tarjontaansa vuokra-asuntomarkkinoilla. Tilapäiseen asumiseen tarkoitetut kalustetut asunnot markkinoidaan SATO HotelliKoti –nimellä. Ensimmäinen kohde on valmistunut Helsingin Kamppiin osoitteeseen Lapinlahdenkatu 8.

”Olemme tunnistaneet, että asuntomarkkinoilta puuttuu tilapäiseen asumiseen tarkoitettuja asuntoja. Vastataksemme tähän kasvavaan kysyntään lanseeraamme uusimman vuokra-asumisen konseptin SATO HotelliKoti,” sanoo SATOn toimitusjohtaja Erkka Valkila.

”Lapinlahdenkadun asuntoja on esitelty vasta muutamille yrityksille ja meille on entisestään vahvistunut, että kohteen hyvä sijainti ja SATOn konsepti tulevat tarpeeseen. Yritysten toiminnan kansainvälistyminen, projektiluontoisten töiden lisääntyminen ja etätyöt ovat synnyttäneet aivan uudenlaisia haasteita yrityksille asumisratkaisujen löytämiseksi,” hän jatkaa.

”Konseptimme poikkeaa useammista näillä markkinoilla jo toimivista siinä, että kohteemme ovat uudenveroisia peruskorjattuja asuntoja. SATO HotelliKodit on tehty asukkaalle mahdollisimman mukaviksi yksityiskohdat huomioiden ja niiden varaaminen käy helposti netin kautta. Kalusteet ja sisustus ovat talon henkeen suunniteltuja. Majoituksen hintaan sisältyy mm. astiat, vuodevaatteet, pyyhkeet, viikkosiivous, sähkö, vesi ja langaton laajakaista.,” kertoo SATOn hotellikotipäällikkö Petri Kajaan.

”Ensimmäiset asiakkaat asettuvat Lapinlahdenkadulle jo viikkoa ennen kuin suunnittelimme ja tiedusteluja tulee kaiken aikaa. Yritysasiakkaiden lisäksi mm. putkiremonttia pakenevat tarvitsevat palvelujamme,” Kajaan lisää.

LIITE
Kuvia SATO HotelliKoti Lapinlahdenkatu 8:n asunnoista