Marjaana Kivioja on nimitetty SATOn viestintäpäälliköksi

2.11.2023

YTM, EMBA Marjaana Kivioja on nimitetty SATOn viestintäpäälliköksi 2.10.2023 alkaen. Marjaana vastaa tehtävässään SATOn ulkoisesta viestinnästä, mediasuhteista ja taloudellisesta viestinnästä. Marjaana raportoi kaupalliselle johtajalle osana markkinoinnin ja viestinnän tiimiä. Marjaana tuo mukanaan kokemusta ja osaamista viestinnästä ja markkinoinnista eri toimialoilta, kuten energiasektorilta ja kiinteistöalalta. Viime talven energiakriisistä viestiminen oli kantaverkkoyhtiössä työskennelleen Marjaanan työpöydällä.

”SATO on asumisen asiantuntijoille haluttu työpaikka, jossa pääsee omassa työssään kehittämään tulevaisuuden vuokra-asumisen ratkaisuja. On upeaa päästä osaksi tätä työyhteisöä. Lähestyn viestintää yhtiön strategisten tavoitteiden pohjalta ja katselen asettamiamme tavoitteita viestinnälliseltä kannalta. Haluan olla tukemassa SATOn pyrkimystä olla vuokra-asumisen asiantuntija ja vastuullisuuden edelläkävijä”, Marjaana Kivioja muotoilee.

Lisätietoja SATOn viestinnästä: puh. 0400 773 181 marjaana.kivioja@sato.fi