SATOn asuntoja palkittiin Pietarissa

12.12.2012

Pietarin Vasilinsaareen valmistuva 90 asunnon kerrostalokohde ”Dom na Djetskoj” on voittanut oman sarjansa arvostetussa Venäläisessä Urban Awards -kilpailussa. Vuoden 2012 Pietarin parhaaksi business-luokan asuintaloksi valittuun kohteeseen tulee 44 SATOn vuokra-asuntoa.

”Palkinto on suuri kunnianosoitus Djetskojn arkkitehdeille ja rakennuttajille, mutta myös SATOlle asuntojen omistajana”, iloitsee SATOn Pietarin aluejohtaja Staffan Tast. ”Detskojn asunnot ovat meille hyvä sijoituskohde ja odotamme, että niihin kohdistuu paljon kysyntää. Voiton tuoma julkisuus vielä lisää niiden arvostusta asiakkaidemme keskuudessa.”

Urban Awards -kilpailu järjestettiin tänä vuonna neljättä kertaa ja kilpailuun lähetettiin 220 hakemusta. Kilpailusarjat painottuvat Moskovan ja Pietarin asuntoihin.

SATO osti Dom na Djetskojn asunnot helmikuussa 2012 ja niiden vuokraus alkaa keväällä 2013 asuntojen valmistuttua.

LIITE
Kuva ja kartta »

Urban Awards -kilpailu: www.urbanawards.ru (sivut venäjäksi)

Aluejohtaja Staffan Tast, p. 040 585 8534 ja +7 921 332 7215