SATO palkitsi kumppaneiden työntekijöitä

17.10.2013

Palkinnon saivat vuoden siistijä ja kiinteistönhoitaja

Asukkaiden tyytyväisyys asuinympäristöönsä muodostaa ison osan asumisviihtyvyydestä Edistääkseen vuokra-asuntokiinteistöjensä laatua asuntosijoitusyhtiö SATO palkitsi vuoden siistijän ja kiinteistönhoitajan esimerkillisestä työstä.

Vuoden siistijä Aime Lilletamm KDS-yhtiöt Oy:stä pitää SATOn Matinkylän ja Niittymaan talot puhtaana ja vuoden kiinteistöhoitaja Harri Kuusi Tapiolan Lämpö Oy:stä on tuttu monelle SATOn asukkaalle Haagassa, Huopalahdessa, Talissa ja Pitäjänmäessä.

Yksikön johtaja Juha-Pekka Järvenpää SATOsta:

- Aime ja Harri saivat loistavaa palautetta SATOn vuosittaisessa asiakastyytyväisyyskyselyssä ja isännöitsijöiltä. Harria kehuttiin aktiivisuudesta ja erinomaisesta kohdetuntemuksesta. Aimen ammattitaidosta taas kertoo se, että hänen lomansa aikana asukkaat varmistavat, ettei hän vain ole lähtenyt kokonaan pois.

- Haluamme kannustaa asuintalojemme kunnossapidosta vastaavia kumppaneitamme ja heidän työntekijöitään huolehtimaan kanssamme asukkaiden viihtyvyydestä. Kiinteistöissä tehdyllä työllä on tässä suuri rooli.

- Työskentelemme tiiviissä yhteistyössä kumppaneidemme kanssa. Yhteisissä koulutustilaisuuksissa ja kokoontumisissa vaihdamme kuulumisia mm. huollon työnjohtajien, huoltomiesten, siistijöiden ja isännöitsijöiden kesken.

SATOn vuokra-asuntojen isännöinti, huolto ja siivous sekä korjaustoiminta hoidetaan kumppanien toimesta. Suurimpina kumppaneina ovat isännöinnistä vastaavat Corbel Oy ja Realia Management Oy.

Yksikön johtaja Juha-Pekka Järvenpää, p. 0201 34 4062