SATOlle 93 uutta vuokra-asuntoa Matinkylään

14.5.2012

Kerrostaloasunnot sijaitsevat kivenheiton päässä tulevasta metroasemasta

SATO Oyj rakennuttaa itselleen 83 vapaarahoitteista vuokra-asuntoa Espoon Matinkylään kauppakeskus Ison Omenan läheisyyteen osoitteeseen Matinniitynkuja 8. Lisäksi SATO ostaa Peab Oy:ltä 10 huoneistoa vuokra-asunnoiksi viereisestä rakenteilla olevasta asuinkerrostalosta. Investointien kokonaisarvo on noin 19 miljoonaa euroa.

”Länsimetro, iso kauppakeskus sekä onnistuneesti uutta ja vanhempaa rakennuskantaa yhdistävä ympäristö houkuttelevat Matinkylään paljon uusia asukkaita”, kertoo yksikönjohtaja Antti Aarnio SATOsta. ”Matinkylän uusilla asunnoillaan SATO palvelee niitä, jotka etsivät laadukasta vuokrakotia hyvien liikenneyhteyksien ja monipuolisten palveluiden läheltä, luontoa ja virkistysmahdollisuuksia unohtamatta. Matinniitynkujan huoneistojen alle 50 m2:n keskipinta-ala vastaa myös hyvin pienempiin asuntoihin kohdistuvaan jatkuvasti kasvavaan kysyntään pääkaupunkiseudulla,” Aarnio jatkaa.

Ostetut 10 asuntoa valmistuvat keväällä 2013 ja Matinniitynkuja 8:n arvioitu valmistuminen on joulukuussa 2013.

LIITE: Kuva ja kartta »

Investoinnit ja realisoinnit -yksikön johtaja Antti Aarnio, p. 040 1647 052