SATOn Asiakaspalvelulle jälleen menestystä Asiakkaan ääni -kilpailussa

20.4.2017

Kolmanneksi eniten kehittynyt asiakaspalvelu

SATOn Asiakaspalvelu pokkasi kolmannen sijan Asiakkaan ääni -tutkimuksen Parhaat kehittyjät -sarjassa kehitysprosentilla 16,65. Lisäksi SATO nousi neljänneksi Parhaat pienet ja keskisuuret asiakaspalvelukeskukset -sarjassa.

Parhaat kehittyjät:

1. Finnair
  2. DNA
  3. SATO

Parhaat pienet ja keskisuuret asiakaspalvelukeskukset:

1. Leaseplan
  2. Turva
  3. Kuopion energia
  4. SATO

Asiakastietoyritys Bisnode toteutti Asiakkaan ääni -tutkimuksen viidettä kertaa. Palkinnot perustuvat Asiakkaan ääni -indeksiin, joka lasketaan asiakkaiden antamien palautteiden pohjalta. Tutkimuksessa oli mukana 37 asiakaspalveluorganisaatiota sekä 5 205 asiakaspalveluhenkilöä. Voittajat on valittu 377 589 suomalaisen asiakkaan antamien palautteiden pohjalta.

Olemme menestyneet tutkimuksessa aiemminkin: SATO palkittiin parhaana kehittyjänä vuonna 2015 ja viime vuonnakin hivuttauduimme neljänneksi parhaaksi kehittyjäksi.

Lämmin kiitos koko asiakaspalvelutiimille ja samaan syssyyn tietenkin asiakkaille, joiden palaute auttaa meitä löytämään kehityskohteet ja tsemppaamaan itseämme yhä parempaan asiakaspalveluun!

Tiina Karvinen, asiakaspalvelujohtaja, p. 0201 34 4024, tiina.karvinen@sato.fi