SATOn Kotona paras asiakaslehti
11.4.2013
Voitto tuli Aikakauslehtien Liiton Edit-kilpailussa
SATOn asiakaslehti Kotona on voittanut asiakaslehtien sarjan Aikakauslehtikilpailu Edit 2012:ssa. Asiakaslehtien sarja oli nyt ensimmäistä kertaa mukana Aikakauslehtien Liiton vuosittain järjestämässä kilpailussa.
Asiakaslehtiä arvioineen tuomariston mukaan Kotona-lehden lukijan lähtökohdista suunniteltu, pieniä yksityiskohtia myöten mietitty ja viilattu sisältö tuo lisäarvoa asiakkaille: ”Lukijat saavat hauskoja ja käytännöllisiä ideoita, joista on hyötyä kaikkeen elämänhallintaan”, tuomaristo toteaa ja lisää: ”Lehti vetää lukijaa puoleensa myös raikkaalla ulkoasullaan. Samalla se luo mielikuvaa mukana kulkevasta kumppanista.”
”Palkinto on todella iloinen yllätys”, kertoo SATOn asiakkuus- ja viestintäjohtaja Monica Aro. ”Se on suuri tunnustus SATOlle, sillä pidämme Kotona-lehteä yhtenä tärkeimmistä asiakasviestintäkanavistamme. Voiton perusteluissa tuotiin esiin juuri niitä ominaisuuksia, joita olemme lehdenteossa tavoitelleet. On hienoa, että tämä välittyy myös lukijoille.”
SATOlla on ollut asiakaslehti jo 1960-luvulta lähtien, nimi Kotona otettiin käyttöön vuonna 2006. Lehti tehdään yhteistyössä Dialogi Oy:n kanssa. Kotona-lehti sijoittui ykköseksi ProComin viestinnän ammattilaiset asiakaslehtiarvioinnissa vuonna 2009 ja sai kunniamaininnan kansainvälisessä Association of Publishing Agencies APA:n International Customer Publishing Awards -kilpailussa vuonna 2010.
Lue Kotona-lehti:
Lisätietoa Aikakauslehtikilpailu Edit 2012:sta:
Lisätietoja:
Asiakkuus- ja viestintäjohtaja Monica Aro
p. 0201 34 4006 ja 0400 458 309
Asiakkuuspäällikkö Taina Hakamäki
p. 0201 34 4055 ja 040 755 6194