SATOn nettipalvelu sato.fi uudistui

17.6.2009

Asukkaiden palvelut keskeisessä roolissa

SATO on uudistanut nettipalvelunsa. Sivusto palvelee sekä asunnon etsijöitä että nykyisiä asiakkaita. Oman, talonkohtaisen sivun kautta asukkaat saavat tietoa ja palveluja sekä oman asuintaloon että SATOon liittyen.

Talokohtaisten sivujen kautta SATOn asiakkaille on mahdollisuus antaa palautetta, tehdä tilauksia ja varauksia sekä jättää ilmoituksia. Sivujen kautta löytyvät tiedot myös SATOn asiakaseduista ja -tapahtumista sekä asumiseen liittyviä vinkkejä.

sato.fi- sivuston uudistaminen liittyy SATOssa käynnissä oleviin kehityshankkeisiin. SATOn tavoitteena on tarjota sujuvaa palvelua. "Sähköisten asiointimahdollisuuksien lisääminen on yksi keskeisimpiä kehittämisalueita", toteaa markkinointi- ja viestintäjohtaja Monica Aro. "Uudistettu nettisivusto antaa meille hyvät edellytykset tässä kehitystyössä".

Sivustolta löytyy entistä laajemmin informaatiota myös englanniksi. Erityisesti tietoa on lisätty SATOn Pietarin alueen asunnonvuokraukseen liittyen.

Lisätietoja:
SATO Oyj
Markkinointi- ja viestintäjohtaja Monica Aro p. 0201 34 4006
http://www.sato.fi/