SATOn vuosikertomus sarjansa paras ProComin Vuosikertomusarviossa

24.5.2013

SATO Oyj:n vuoden 2012 painettu vuosikertomus voitti listaamattomien yhtiöiden sarjan viestinnän ammattilaisten järjestön ProComin Vuosikertomusarviossa.

”SATOn vuosikertomus on tarinallinen, kohtaamisia asiakkaiden, henkilöstön ja omistajien kanssa. Palvelu ja lisäarvon tuottaminen asiakkaalle, mutta myös omistajalle, näkyy kertomuksessa hyvin”, arvioi ProComin asiantuntijaraati palkintoperusteissaan. ”Taitto on hyvä ja hienostuneen moderni. Toimitusjohtajan katsaus on erinomainen tekstilajinsa edustaja ja teksti on sujuvaa, helposti luettavaa ja ymmärrettävää. Hallituksen toimintakertomuksen informaatiosisältö vastaa hyvin pörssiyhtiöltä vaadittua tasoa.”

Vuosikertomuksen toteutuksesta vastannut SATOn asiakkuus- ja viestintäjohtaja Monica Aro pitää palkintoa arvossa: ”Korkeatasoisen sarjan voittaminen kertoo, että olemme onnistuneet viestimään yrityksemme arvoista, toimintaperiaatteista ja liiketoiminnan kehityksestä ymmärrettävällä tavalla sekä sanallisesti että visuaalisesti. Osallistuimme myös edelliseen, vuoden 2010 ProComin vuosikertomusarvioon ja silloinkin sijoituimme 1. sijalle. Voiton uusiminen vahvistaa, ettemme ole jääneet toistamaan vanhaa kaavaa.”

”Tänä vuonna julkaisimme ensimmäistä kertaa myös verkkovuosikertomuksen”, Aro jatkaa ja lisää: ”Sen kehittäminen eri lukijoiden tarpeita palvelevaksi on innostava tehtävä.”

Asiakkuus- ja viestintäjohtaja Monica Aro
p. 0400 458 309

Voit tilata SATOn vuosikertomuksen osoitteesta viestinta@sato.fi tai käydä lukemassa sen verkkovuosikertomuksena osoitteessa sato.fi/vuosikertomus2012.

Pdf-version painetusta vuosikertomuksesta löydät täältä »