Uudet SATOkodit Tuusulan Rykmentinpuistossa ovat innostaneet asuntonäytöillä

6.2.2024

Kuva: Pataljoonantie 3, Rykmentinpuistossa Tuusulassa.

Tuusulaan, Hyrylän vanhalle kasarmialueelle, Rykmentinpuistoon, valmistuu helmikuussa 92 uutta SATOn vuokrakotia. Vuokrattavana Patalojoonantie 3:sa on kaiken kaikkiaan: 32 yksiötä, 11 kaksiota, 34 kolmiota sekä 15 neljän huoneen kotia. Kodit ovat nyt vuokrattavissa ja muuttovalmiita.

Pataljoonantie 3 on SATOn uusin vuokrakohde, joka tarjoaa laadukkaita koteja modernin elämäntyylin ystäville. Kohteen sijainti Tuusulan keskustassa Hyrylässä tarkoittaa tuleville asukkaille huoletonta asumista luonnon läheisyydessä, mutta tarjoaa samalla hyvät palvelut ja kulkuyhteydet pääkaupunkiseudulle.

Pataljoonantien vuokra-asunnot sopivat erilaisille asukkaille ja erikokoisille perheille. Jokainen asunto on varusteltu nykyaikaisilla kodinkoneilla ja tyylikkäillä aikaa kestävillä sisustusratkaisuilla, jotka tuovat mukavuutta ja laatua arkeen. Ulkoilmasta pääsee nauttimaan joko omalla ranskalaisella tai lasitetulla parvekkeella. Autopaikkoja on runsaasti ja paikat ovat suojassa joko katoksissa tai omassa autotallissa. Autojen latauksessa on huomioitu sähköautojen lataajien tarpeet.

”SATOlla ei ole ollut useisiin vuosiin uudiskohteita Tuusulassa, ja näillä asunnoilla onkin ollut jo hyvin kysyntää. Asuntonäytöillä uudet asukkaat ihastelevat sijaintia, lähellä olevia Hyrylän palveluita, vehreitä ulkoilumaastoja ja uusien vuokrakotien toimivia sisustusratkaisuja. Ensimmäisen kerroksen asunnoissa hulppea, yli 3 metrin huonekorkeus, lisää valoisuutta ja ilmavuutta. Sijainti ja luonnonläheisyys tuovat pääkaupunkiseudun ympäryskunnan asukkaalle palan arjen ylellisyyttä, jota on ilo esitellä”, toteaa kaupallinen johtaja Laura Laamanen.

Pataljoonantie 3:n asunnot ovat energiatehokkaita ja asumisen ratkaisuissa on noudatettu kestävän kehityksen tavoitteita. Kestävä rakentaminen tarkoittaa pitkäikäisiä, energia- ja ympäristötehokkaita rakennuksia, jotka ovat asukkaillemme turvallisia, terveellisiä ja monikäyttöisiä. Pataljoonantien asunnot ovat A-energialuokkaa ja rakennuksissa on muun muassa aurinkopaneelit.

Asuntojen vuokraus on alkanut

Asuntojen vuokraus Pataljoonantie 3:een on alkanut. SATOn verkkosivuilta löytyy tiedot seuraavista asuntoesittelyistä, lisätiedot vapaana olevista asunnoista ja alueesta.

Laura Laamanen, kaupallinen johtaja, SATO Oyj, puh. 020 134 4360
Sähköpostiosoitteet: etunimi.sukunimi@sato.fi