Uusin SATO HotelliKoti avataan Kruununhakaan

25.4.2013

Asiakkaat ottaneet uuden asumiskonseptin vastaan loistavin arvosanoin

SATO Oyj lisää tilapäisasumiseen tarkoitettujen vuokra-asuntojen tarjontaa avaamalla jo toisen SATO HotelliKoti -kohteen Helsinkiin. Kruununhaan Kristianinkadulla sijaitseva 30-luvun kerrostalo on täysin peruskorjattu ja sen 66 hotellikotiasuntoa avataan asiakkaille vappuna.

"Pääkaupunkiseudun tilapäisasumisen markkinoilla on yli kaksikymmentä toimijaa, mutta suurimmalla osalla niistä on pieni asuntotarjonta. Tästä joukosta SATO erottuu sekä asuntojen määrällä että niiden keskittymisellä omiin kiinteistöihinsä", kertoo hotellikotipäällikkö Petri Kajaan SATOsta. "Ensimmäisestä viime vuonna Kamppiin avatusta SATO HotelliKoti -kohteesta saatujen kokemuksien perusteella halusimme laajentaa toimintaa nopeasti."

"Asiakkaat arvostavat erityisesti sitä, että SATO myös omistaa asunnot, jolloin sekä majoituspalveluista että asuntoa koskevista asioista voi neuvotella saman tahon kanssa", Kajaan jatkaa. "Saamamme asiakaspalaute on ollut erinomaista, suositteluhalukkuus on peräti 4,6 asteikolla 1-5. "

SATO HotelliKotien ideana on helppous ja kodinomaisuus. Asunnot on sisustettu rennon tyylikkäästi, niissä on hyvin varustellut keittiötilat ja niiden hintaan sisältyvät mm. astiat, vuodevaatteet, pyyhkeet, viikkosiivous, sähkö ja vesi sekä langaton laajakaista. Kristianinkadun asuntojen sisustus on SATOn Design Manager Piritta Kokkosen käsialaa.

Liite
SATO HotelliKoti, Kristianinkatu 11-13 valokuvia »

Hotellikotipäällikkö Petri Kajaan
p. 0201 34 4408 ja 040 560 4738