Siirry pääsisältöön

Soukan supernainen palvelee asukkaita suurella sydämellä

Jo kolmatta vuotta Espoon Soukassa vuokra-asuntoja isännöivä palvelupäällikkö Fanny nauttii työssään eniten ihmisten auttamisesta. Hänelle on tärkeää kohdata asukkaat arjen keskellä ja jättää heille aidosti olo, että SATO välittää.

”Haluan, että ihmiset ympärilläni voivat hyvin”, kertoo SATOn Soukan alueen palvelupäällikkö Fanny Salo ja jatkaa: ”Omat kokemukseni ovat opettaneet vahvan myötätuntoisen asenteen asiakastyöhön.”

Fanny haluaa olla läsnä ja ottaa asukkaiden tarpeet kokonaisvaltaisesti huomioon, oli kyse sitten keittiökaapin korjaamisesta tai huolien kuuntelemisesta. Hänen päämääränään on tehdä vuokralla asumisesta mahdollisimman helppoa ja vaivatonta.

Palvelupäällikkönä Fanny kokee vahvasti olevansa oikeassa työssä, sillä hän saa energiaa ja voimaa asiakaskohtaamisista. Myös onnistumiset työssä tuntuvat merkityksellisiltä.

Auttamisen halu verissä

Fannyn polku palvelupäälliköksi on ollut monivaiheinen. Hän on tehnyt töitä niin sosiaali- ja terveysalalla kuin hevostalleillakin. Jäädessään vanhempainvapaalle Fanny alkoi kuitenkin kaivata uusia haasteita.

”Koko ikänsä kiinteistöalalla työskennellyt isoäitini tokaisi minulle yksi päivä, että minusta tulisi todella hyvä nykypäivän isännöitsijä”, hän hehkuttaa.

Touhukas Fanny otti neuvosta vaarin ja lähti opiskelemaan isännöinnin ammattitutkintoa silloiseen Markkinointi-instituuttiin eli nykyiseen Rastor-instituuttiin. Sen päälle hän suoritti vielä liiketalouden perustutkinnon. Valmistuttuaan Fanny pääsi SATOlle työharjoitteluun ja kesätöihin, joiden jälkeen tarjoutui tilaisuus ryhtyä vakituiseksi palvelupäälliköksi.

Ihmisläheinen Fanny iloitsee siitä, että saa alan vaihdon jälkeenkin tehdä työtä, jossa voi auttaa muita: ”En tykkää istua toimistossa näpyttelemässä koneella, vaan haluan mahdollisimman usein tavata asukkaita kasvotusten."

Moderni isännöinti läsnä asukkaan arjessa

Palvelupäälliköt vastaavat SATOn vuokra-asuntojen hallinnollisesta ja teknisestä isännöinnistä. Fannyn mielestä moderni isännöinti pohjautuu hyvään tiedottamiseen, asiakastyytyväisyyden takaamiseen ja kiinteistöjen laadukkaaseen hoitoon.

Ruskeatukkainen kolmikymppinen nainen ripustaa lappua porraskäytävän ilmoitustaululle.

”SATO on asumisen palvelu. Haluamme olla asukkaille tuttuja ja helposti lähestyttäviä”, hän kertoo ja jatkaa: ”Haluan, että asukkaat tietävät nimeni ja kasvoni, jotta heidän on helpompi ottaa matalalla kynnyksellä yhteyttä.”

Fannyn ripeä toiminta saa asukkailta paljon kiitosta.

Fannyn arkipäivät Soukassa pitävät sisällään jatkuvaa liikkumista paikasta toiseen, ja välillä mukana matkassa on myös SATOn talomestareita. Fanny onkin näkyvä osa Soukan yhteisöä, ja hän keskittyy vahvasti alueensa asukastyytyväisyyteen.

”Haluan olla aina nopeasti saatavilla”, sanoo Fanny ja jatkaa: ”Juuri Soukkaan muuttanut pariskunta soitti minulle ja pyysi tekemään asuntokatselmuksen. Meni noin puoli tuntia soitosta ja olin paikan päällä auttamassa”.

Palvelupäällikkönä Fanny pyrkii aina löytämään molempia osapuolia tyydyttävän ratkaisun: ”Tavoitteenani on aina palvella asukkaita, niin kuin toivoisin itseäni palveltavan. Ehkä se välittömyys tulee juuri siitä.”

Akut latautuvat metsän rauhassa

Vapaa-ajallaan Fanny touhuaa kaikenlaista hauskaa perheensä kanssa, johon kuuluu kaksi kouluikäistä lasta.

”Tämän kesän aikana olen innostunut sienestämisestä”, hymyilee Fanny ja jatkaa: ”Olen todella sosiaalinen ihminen, joten vastapainoksi tekee hyvää olla välillä yksin metsässä”.

Fanny suositteleekin luonnossa liikkumista ihan kaikille ja vinkkaa, että juuri Soukka tarjoaa luonnonystävälle erinomaiset kuntoilumaastot ja -maisemat.

Fanny suosittelee Soukkaa asuinalueena - upeat merimaisemat ja vahva yhteisö takaavat mukavan asumiskokemuksen!

Koti lisätty hakemukseesi!

Siirry hakemukseenPalaa hakutuloksiin