Ropo Oy vastaa SATOn laskutuksesta ja maksuneuvonnasta

Ropo Oy vastaa SATOn laskujen lähetyksestä, maksujen käsittelystä ja maksamiseen liittyvästä asiakaspalvelusta.

Huomaathan, ettei SATO tai Ropo Oy lähetä vuokranmaksutietoja koskaan tekstiviestillä.

Ropo lähettää sinulle ajantasaisen vuokralaskun paperikirjeenä, jos olet maksanut ylimääräistä.

Ropon maksuneuvonta palvelee

Ropon maksuneuvonta auttaa kaikissa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Nopeimmin hoidat asiasi verkossa MyRopo-palvelussa, jossa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää tai tehdä perintälaskulle maksusuunnitelman. Voit myös ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita puolestasi. Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.

Jos asiasi koskee laskun sisältöä, olethan yhteydessä SATOn asiakaspalveluun.

Ota yhteyttä Ropoon

Ropon maksuneuvonta auttaa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa.

Nopeimmin hoidat asiasi kuntoon MyRopo-palvelussa.

Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa saat arkisin klo 8–20

  • MyRopo-palvelun chatissa
  • puhelimitse 09 4246 1304
  • sähköpostilla sato@ropo.com.
Siirry MyRopo-palveluun