Asiakaspalvelu uudistuu

27.4.2017

Me satolaiset haluamme palvella asiakasta entistä paremmin. Kaiken toimintamme keskiössä on Asiakas ensin -asenne, joka tarkoittaa asiakkaan asioiden sujuvampaa hoitamista ja parempaa ajan tasalla pitämistä. Tarjoamme myös perinteiset isännöintipalvelut jälleen oman katon alta ja onnellinen asukas hyvin hoidetussa kotitalossa on meille sydämen asia.

Uudistus koskee ensisijaisesti niitä taloja, joiden kaikki asunnot omistamme. Oman talosi yhteystiedot löydät aina sato.fi:n Asukkaalle-sivulta.

1.5.2017 alkaen talon isännöintitehtävistä vastaa iloinen joukko palvelupäälliköitä, jotka tavoitat SATOn asiakaspalvelun kautta.

Palvelupäällikkö vastaa mm. kotitalosi hallinnollisista ja taloudellisista asioista sekä asukasyhteistyöstä, huoneistokorjauksista, omatoimiremonttien hyväksymisestä ja asumishäiriöiden hoitamisesta. Tavoitat hänet SATOn asiakaspalvelun kautta.

Kodikkain terveisin
SATOn asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@sato.fi
www.facebook.com/SATO