Kotona-lehti voittoisana Design & Print Awards 2015 -kilpailussa

10.2.2016

||
| - |
| SATOn asiakaslehteä kehuttiin helposti lähestyttäväksi SATOn Kotona-lehti voitti parhaan asiakaslehden palkinnon Design & Print Awards 2015 -kilpailussa eilen illalla. Tuomariston mukaan Kotona-lehdellä on ammattimainen, loppuun asti mietitty konsepti, ja lehteä kehuttiin arvokkaaksi, mielenkiintoiseksi ja helposti lähestyttäväksi. Asiakkuus- ja viestintäjohtaja Monica Aro SATOsta: - On ilo saada tunnustusta sellaisista asioista, joiden eteen Kotona-lehden toimitus on tehnyt töitä. Asiakaslehdelle on tärkeää, että se koetaan helppolukuiseksi ja silti niin mielenkiintoiseksi, että sen parissa viettää mielellään aikaa. - Pyrimme jatkuvasti parantamaan Kotona-lehteä ja haluamme tavoittaa lehdellä kaikki asiakkaamme liki vauvasta vaariin. Teemme lehteä ajatuksella, että se on tuntuva lahja lukijalleen. Design & Print 2015 -kilpailun järjesti Antalis Oy ja asiakaslehtien kategoriaan osallistui 27 julkaisua. Kotona oli mukana lehden koko 2015 vuosikerralla. Tämä ei ollut Kotona-lehden ensimmäisiä tunnustuksia. SATOn asiakkaiden arvostama lehti on mm. voittanut asiakaslehtien sarjan ProCom lehtikatsaus-kilpailussa 2009 ja Aikakauslehtikilpailu Edit 2012:ssa, ja palkittu kunniamaininnalla kansainvälisessä International Customer Publishing Awards 2010 -gaalassa. Tutustu Kotona-lehteen: https://issuu.com/kotona-lehti Lisätietoja: Monica Aro, asiakkuus- ja viestintäjohtaja, p. 0201 34 4006 ja 0400 458 309 |