SATO tuo asukkaiden tarinat esiin mainonnassaan

24.11.2015

||
| - |
| Brändikampanjaan panostetaan aitoudella ja tekemällä hyvää Suomen suurimpiin vuokranantajiin kuuluva SATO luo uutta ilmettä tuoreella brändikampanjallaan. Kampanjassa tuodaan esiin SATO VuokraKotien asukkaita - ihmisiä lemmikkeineen. Markkinointipäällikkö Laine Spellman SATOsta: - SATOn kodeissa asuu yli 43 000 ihmistä ja jokaisella heistä on omanlaisensa tarina. Haluamme kertoa osan näistä tarinoista:  niiden kautta voimme välittää laajasti toimintaamme  liittyvän elämän läheisyyden. -  Pyysimme viime kesänä asiakkaitamme ilmoittautumaan mukaan ja iloksemme mukaan kampanjaan ilmoittautui ihania eri ikäisiä ja eri elämäntilanteissa olevia SATOn asukkaita. - Kampanjaan liittyen kannustamme sosiaalisessa mediassa muitakin kertomaan ajatuksia siitä, mikä tekee omasta vuokra-asunnosta kodin. Jokaista kampanjan postauksiin tullutta sataa positiivista kommenttia, tykkäystä ja jakamista kohden lahjoitamme SATO Kodikkuus -pakkauksen (arvo noin 150€) HOPE ry:lle vähävaraisten perheiden joulumielen kohottamiseksi. - Haluamme tuoda palan kodin tunnelmaa niille, joilta se syystä tai toisesta uupuu. Samalla tarjoamme ihmisille tilaisuuden tehdä hyvää kivoja tarinoita kertomalla ja positiivisia juttuja somessa jakamalla. Kampanja toteutetaan yhteistyössä mainostoimisto Folkin kanssa. #annaelämänviedä Lisätietoja: SATO Oyj Laine Spellman, markkinointipäällikkö, p. 0201 34 4240 ja 040 455 5562 www.sato.fi www.facebook.com/SATO www.instagram.com/SATOkoti www.twitter.com/SATOkoti www.pinterest.com/SATOkoti |
| Liitteet: SATO_Brandikampanja_2015_LIITE.pdf |