Julkaistu
4.5.2017
Kirjoittaja
Henna Helne
Kuvat
Juha Valkeajoki
Uudessa palvelumallissamme tärkeintä on pitää kaikista asiakkaista hyvää huolta. Kaiken a ja o on ymmärtää paremmin asukkaidemme arkea: vain siten voimme parantaa asumisen palveluita. Asiakas halutaan pitää entistä paremmin ajan tasalla häneen ja hänen kotiinsa liittyvissä asioissa. Tavoitteenamme on siis jatkossa hoitaa kaikki isännöintiin liittyvät palvelut fiksummin ja paremmin omassa yrityksessämme niin, että pääsemme lähelle ihmistä.
Sitä, että ihmiset viihtyisivät entistä paremmin kodeissaan ja naapurustoissaan. Kun isännöinti tulee lähemmäs asukasta, myös tunne kotoisuudesta ja oman talon tärkeydestä lisääntyy. Toivomme, että asumiskokemus talossamme olisi ihmisille pelkästään positiivinen asia.
He tulevat olemaan palvelupäälliköitämme, joiden toimenkuvaan isännöinti sisältyy. Heillä tulee olla ymmärrys siitä, mitä kussakin talossa tapahtuu, ja vaikuttaa sitä kautta asukkaiden viihtyvyyteen. Kannustamme myös kaikkia SATOn työntekijöitä tekemään entistä enemmän tiimityötä yhdessä, jotta vastuu onnellisesta ja hyvinvoivasta asiakkaasta säilyy koko organisaatiolla.
Tampereella on todella hyvä meininki päällä, alueet ja infrastuktuuri kehittyvät, ja odotamme kovasti Tampereen raitiovaunuhankkeen edistymistä. Asukkaillemme haluamme tarjota uusia, viehättäviä koteja tulevaisuudessakin.