Siirry pääsisältöön

Sehän sujuu kuin SATO

Onni löytyy arjesta. Kun kotona on hyvä olla, elämä sujuu. Teemme työtä sen eteen, että SATOkodeissa kaikki toimii niin kuin pitää.

Vuokraamme viihtyisiä ja toimivia koteja hyvien kulkuyhteyksien varrelta ja läheltä palveluita. Pidämme kotitaloistamme hyvää huolta, jotta ne palvelisivat asukkaitamme vuosikymmenestä toiseen. Huolehdimme siitä, että SATOkodissa asuminen on helppoa, sujuvaa ja turvallista, jotta asukkaamme voivat keskittyä elämään juuri omannäköistään elämää.

"On ihanaa, kun kaikki on valmiina! Ei tarvi tehdä lumitöitä, eikä miettiä millä korjaa seuraavan repsottavan kohdan. Ei huolia oikeastaan mistään, voi mennä ja tulla ja olla vaan."

Me satolaiset varmistamme, että kaikki sujuu. Viihdymme työssämme ja arvostamme toinen toistemme panosta. Se näkyy asukkaidemme arjessa sujuvana palveluna ja iloisina kohtaamisina. Ja jos jokin ei toimi, me korjaamme sen. Sitä se on, kun kaikki sujuu kuin SATO.

"Aikaisemmin SATO oli vain nimi. Se oli joku vuokrakotien yritys. Nyt asukkaana ymmärrän, miltä tuntuu, kun on vihdoin turvallinen olo kotona. Tiedän että SATO hoitaa kaikki asiat kunnolla, ja välittää sen vuokralaisista. Tuntuu siltä että SATOlle ollaan ihmisiä, ei vain lukuja."