Sinusta, kodistasi ja kotitalosi asioista huolehtivat lukuisat kiinteistönhoidon ammattilaiset, kuten huoltoyhtiö ja palvelupäällikkö/isännöitsijä. Löydät tarkemmat nimi- ja yhteystiedot porraskäytäväsi ilmoitustaululta, OmaSATOsta sekä oman talosi sivulta. Olemme listanneet alle, missä asioissa sinua auttaa huoltoyhtiö ja missä palvelupäällikkö/isännöitsijä.
kaikissa kiireellisissä tapauksissa, esim. jos kotona tai yleisissä tiloissa on vesivahinko
jos tarvitset talonkirjaotteen
haluat muuttaa ovessasi olevaa nimikylttiä
haluat vuokrata autopaikan tai saunavuoron
olet unohtanut avaimen
kodissa on liian kylmä tai kuuma tai ilmanvaihto ei toimi
havaitset vikoja tai puutteita kodissasi, talon yhteisissä tiloissa tai laitteissa tai ulkoalueiden hoidossa
hissin toimintaan liittyvissä hätätapauksissa soita suoraan hissihuoltoon (yhteystiedot löytyvät hissistä)
kotitalosi hallinnollisissa ja taloudellisissa asioissa (esim. huoltosopimuksissa sekä jätehuoltoon liittyvissä asioissa)
jos huoltoyhtiö ei ole reagoinut kohtuullisessa ajassa korjauspyyntöihin
häiriöasioissa
asukasyhteistyössä
huoneistokorjauksissa ja -tarkistuksissa
jos haluat itse remontoida tai tehdä asunnossa muutostöitä ja lisäasennuksia
jos epäilet, että kodissasi on kosteusvauriota tai huomaat vikoja, jotka aiheuttavat vaaraa asukkaille tai kiinteistölle ilmoita niistä viivytyksettä huoltoyhtiön lisäksi palvelupäällikölle/isännöitsijälle
Asiakaspalvelumme auttaa aina, kun tarvitset apua, etkä tiedä kenen puoleen voit kääntyä. Tavoitat asiakaspalvelumme useilla eri tavoilla.
Voit
soittaa 020 334 443
lähettää sähköpostia asiakaspalvelu@sato.fi
kysyä neuvoa palveluchatissä
laittaa viestin OmaSATOssa
lähettää kysymyksiä ja kommentteja SATOn Facebook-sivuilla
Ennakoi hankalat tilanteet ja tutustu pelastussuunnitelmaan »